koulun keittäjä flunssassa

  • Viestiketjun aloittaja keittäjätäti
  • Ensimmäinen viesti
keittäjätäti
mitä mieltä olette jos saisitte tietää että teidän lapsen koulun keittäjä täti olisi flunssassa töissä? Hänellä ei esim. olisi kuumetta vaan nuha, yskä jne.
 
En mä verorahoista makselisi keittäjälle, joka puolet syksystä niistelisi kotosalla. Jos tauti on sitä samaa flunssaa mitä muutenkin pyörii, niin on pienempi riski saada se nuhaiselta keittäjältä kuin luokkakaverilta.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
En mä verorahoista makselisi keittäjälle, joka puolet syksystä niistelisi kotosalla. Jos tauti on sitä samaa flunssaa mitä muutenkin pyörii, niin on pienempi riski saada se nuhaiselta keittäjältä kuin luokkakaverilta.
Näin juuri.

 
terkka
Minäkin olen töissä pienessä nuhassa, tänä syksynä oisin muuten joutunut olemaan varmaan puolet työpäivistä saikulla jos kaikista nuhista ois pois. Jos on kuume tai tauti alkaa voimakkaana (esim. kunnon kurkkukipu, jatkuva aivastelu jne) täytyy tietysti kotona pysyä. Mut tämäkin nuha on meneillään jo toista viikkoa....
 
aisiis
Alkuperäinen kirjoittaja keittäjätäti:
mitä mieltä olette jos saisitte tietää että teidän lapsen koulun keittäjä täti olisi flunssassa töissä? Hänellä ei esim. olisi kuumetta vaan nuha, yskä jne.

Eihän ne saa sitä sairaslomaa jos ei ole kuumetta? vai olenko väärässä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:
Alkuperäinen kirjoittaja keittäjätäti:
mitä mieltä olette jos saisitte tietää että teidän lapsen koulun keittäjä täti olisi flunssassa töissä? Hänellä ei esim. olisi kuumetta vaan nuha, yskä jne.

Eihän ne saa sitä sairaslomaa jos ei ole kuumetta? vai olenko väärässä?
Jotenkin tuntuis hölmölle mennä hakemaan saikkua ja sanoa että kyllä minä jaksaisin olla töissä mut en voi pärskiä siellä ympäriinsä... mut noinhan se olisi hyvä jos vaan toimisi käytännössä...
 
vieras
Mä teen viikonlopputöitä keittäjänä ja jos tämän kovan yskän takia olisin jäänyt kotiin, olisin ollut kotona syyskuun alusta saakka. Eli en todellakaan voi jäädä kotiin odottamaan, että milloinkahan tämä yskä loppuu..
 

Yhteistyössä