Kouvola,Valkeala,Kuusankoski ym. lähialueet

  • Viestiketjun aloittaja Etsitään
  • Ensimmäinen viesti
Katsu
Olen 29v.äippä Kuusankoskelta.Frendejä ei ole koskaan liikaa ja toivoisinkin löytävän kaltaiseni "koheltajan, jonka kanssa käydä shoppailemassa tai viikonlopun riennoissa. Tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, pidän lapsista ja kissoista. luonteeltani olen iloinen ja luotettava..Tosi ystävä!!
Jos haluat tietää elämästäni enempi, niin laitahan postia takasinpäin.
Olisi kiva tutustua, mutta kerrohan ensin itsestäs :)
 
Heippans teille!!Täällä 28v.uusperheen "mamma" kaipailee kanssa ystäviä shoppailemaan,iltaa istumaan ym.ym.Perheeseen kuuluu aviomieheni,hänen 12-vuotiaat kaksospojat,mun 8-vuotias tyttö ja meiän yhteinen,kohta 2-vuotias tyttö.Vaikutan täällä Niskalassa...
Laitelkaa y-viestiä tai s-postia osotteeseen minnalaulainen@luukku.com
 
Etsitään
Heips, Katsu pyysit että kertoisin jotain itsestäni:
Noh, olen reilu kolmekymppinen kahden muksun äiti. Luonteeltani olen mieheni mielestä joskus turhankin itsepäinen/pilkunviilaaja :D
Kotosalla lasten kanssa päivisin ja tarkoitus olis vielä vuosi olla kunnes nuorempi täyttää kolme. (jos "pannu" ei kiristy liikaa) Tuossa nyt jotain... Otahan yhteyksii jos vielä haluat tutustua B)
Asustelen täällä Valkealan puolella. :wave:
 
:wave: Heips!
Täällä olisi myös kahden äiti Kuusankoskelta. Ikää on kohta 32 vee ja olen äippälomalla tällä hetkellä. Pieni tuulettuminen silloin tällöin tekisi kyllä terää.... ja ystäviä ei ole koskaan liikaa ;)
T:Anis
 
katsu75
Anis, voisitko laittaa mulle sähköpostia ja kertoa hieman ennemmän
itsestäsi, mulla ei rekisteröityminen tänne onnistu sitten millään!!

Samoin Kristina-73 ilmoittelehan itsestäs tarkemmin ja laita sähköpostia.

Tässä teille sähköposti-osoitteeni WWW.KATSU75@JIPPII:FI
 

Yhteistyössä