Kouvolan seutu

Vaula
Hei! :wave:

Täällä odottava äiti korialta. Toukokuussa olisi nyytin tarkoitus syntyä. Ennestään mulla kotona kaksi poikaa. Oletteko muut äidit tapailleet ahkerasti? Olis kiva tutustua uusiin mammoihin. Kouvolassako olette tapailleet?
 
pikasesti kirjotan ku muksu kiljuu sylissä..
eli vaula, kouvolassa ollaan tapailtu. ke ois tarkotus mennä ainakin avoinkerhoon sarkolaan klo 9.30-11. se on siis suomenkadulla, seurakuntakodissa. siellä tavataan siis seuraavaksi. tervetuloa mukaan. sinne voi ottaa myös isommat lapset mukaan. siellä leikitään, askarrellaan ja me vauvalliset lähinnä höpötellään ja hörpitään kahvia ;)
tule ihmeessä! ja kaikki muutkin sinne siis :heart:
 
Vaula
Heippa!

Kiitos tiedoista Sippu!

Mulla ei ole kokemusta avoimista kerhoista. onko siellä paikalla seurakunnan väkeä vai ihanko äidit ja lapset keskenään tapailee? Kai sinne sopii tulla vaikkei kouvolasta ollakaan..

Koitetaan huomenna löytää paikalle, jos nuhakin tästä hellittäis. Jos ei huomenna päästä niin johonkin teidän tapaamiseen olis mukava tulla.
:)

Nassukka72: Mukavaa kolmosen odotusta! Kesällä tulee vipinää riittämään. :)
 
Meille äideille ja odottajille ruoka maistuu(ainakin mulle..) ! Ja koska arjessa ei oikein meinaa olla aikaa rauhalliselle ruokailulle, päätimme järjestää mukavan päivällistapaamisen!
Eli ke 12.3 klo 18.00 aseman vintillä! nähdään siellä kaikki silloin hyvän ruoan merkeissä ja hyvän seuran tietysti myös :D
 
voi kun ihanaa, että myös pieniananas ja dior voisivat tulla =) tulkaahan ihmeessä. Ja voithan dior tuoda myös sen ystäväsi. mä en vaan osaa englantia, mutta ehkä muilla on hyvät kielipäät ;)

Nähdään illalla! Mä jo haaveilen niistä ruuista.. :p
 
:D :D :D

Liian suuri ei suuhun sovi,
liian pienikään ei passaa,
suloisin on sopivan kokoinen,
suussa sulava makoisin.
Nuole, ime ja kielellä helli,
kohta on suussasi vetelä velli.
Nauti sitten nielessäsi,
mieti sitten mielessäsi:
olipas makea munanen,
suussa sulavan suloinen,
pääsiäisen paras palanen!

:LOL:
 
olen palannut ja lähes hengissä... =) siis maailman ihanin ja tietysti kaunein tyttöhän sieltä sitten vihdoin 27.2 syntyi...

teillä tais olla syöminki meininki tässä välissä kun olen parannellut itseäni... vielä olen melkoisen väsynyt mutta elämä voittaa... toivottavasti pääsen taas mukaan toimintaan vielä jonain päivänä...

yritetään tytön kanssa tulla sitten vauvatapaamisiin kun on vielä jonkin aikaa kulunut... =)

hyvää pääsiäistä ja iloista mieltä kaikille!!!
 
Toukalle suuren suuret onnittelut vaavasta! :heart: Ja vaavalle onnittelu mahtavasta äidistä (ja isistä )! :flower: Toivotahhan neiti tervetulleeksi maailmaan myös meidän puolestamme :D!

Mä en pääse huhtikuussa tulemaan tapaamisiin, mutta toukokuussa taas! Sitten onkin jo melkein kesä ja voidaan mennä vaikka piknikille, jos vaan kesäsäät sallii B)
Mutta tiistaina vielä tullaan!
 

Yhteistyössä