Kouvolan seutu

Kiva, että löysitte mukaan Nuoriäiti ja Hunajapuppe !!
Täällähän meitä on monta kouvolan seudun äitiä, selailkaa vaikka noita sivuja taaksepäin niin sieltä löytyy kaikkien esittelyt itsestään. :) Paljon ollaan yhdessä nähty ja touhuiltu, päivisin puistoiltu ja kerhoiltu ja sillointällöin iltaisin käyty kahvilla tai syömässä. Mukaan mahtuu :)

Jokos olet vauvan saanut, nuoriäiti?
 
Oi että, milloinkas on la.? Kiva että löysitte yhdessä mukaan, tällä sivulla aina joku meistä käy ilmoittamassa missä seuraavan kerran on toimintaa tai missä voitaisiin tavata, joten kannattaa täältä käydä aina välillä kurkkimassa :) Perjantaina ollaan todennäköisesti ainakin menossa Pentsojan puistoon puolen päivän jälkeen, tulkaa ihmeessä mukaan!
 
Voih, ihanan jännät hetket käsillä siispä :) Täällä on parilla muullakin äidillä (reika ja nassukka) laskettuaika samoihin aikoihin ja yksi toukokuulle odottaja on jo vauvansa saanutkin.

Perjantaina siis kaik joukolla Pentsojaan 12-13 --> :attn:
 
Kiva, kun taas on uusia jalkautuneita ilmaantunut. Meinasinkin jo laittaa tuonne toukokuun puolelle itsestäni vinkkiä, kun mulla toi laskettu aika on tosiaan ens tiistaina 20.5 ja Koksiin menossa synnyttämään tätä toista lastani.Vaikka mä oon kyllä varma, että istun meiän Tuukan kevätjuhlissa joku kaapu päällä 28.5 vielä vatta pystyssä.
Olo on aika tukala, kun joka paikkaan sattuu/särkee. Tänään neuvolassa ja kaikki hyvin meillä vauvan kanssa. Yritän perjantaina ilmaantua Pentsojaan ihmisten ilmoille. Meillä on nimittäin sairastettu vesirokkoa viimeinen viikko, mutta nyt Tuukka alkaa olla jo kunnossa eli rakkulat ruvella...
Näkymisiin ja tosiaan kaikki joukolla mukaan !!!! :heart: :heart:
 
tulkaahan kaikki uudetkin tänään pentsojaan. Klo 12-13 sinne ollaan menossa. Siellä vaan istuskellaan, jutellaan ja hörpitään kahvia. Lapset touhuaa siinä mukana :)

Pentsoja on siis Eskolanmäessä, kouvolassa! Vauvat voi nukkua vaunuissa ikkunoiden alla, ihan turvassa siinä =)

Kiva kun tänne on tullut uusia, olis kiva kun pääsitte tulemaan mukaan :heart:
 
Kyllä porukkaa on tulossa perjantaina puistoon n.klo 13.00!! Minäkiin tulen jos olen vielä kasassa,huomenna laskettuaika ja kotkaan meno aamusta.meidän tytöt kyllä sitten laittaa teille infoo tänne ,jos jotain tapahtuu.
Ois kyllä Molla kiva nähä pitkästä aikaa!!
 
Mä olen ollu nyt tosi hiljainen täällä puolella.. En ole viitsinyt tyrkyttää itseäni Pentsojaan, heti vapun jälkeen meille iski vauvarokko ja sitten sen jälkeen tulikin minä kipeäksi ja sitten 14 päivä vietettiin meillä likan synttäreitä, vauhtia ja touhua piisannut :D Ja nyt on tyttöllä joku hirmu röhä tauti, onneksi ei kuumetta mutta voi jestas tota rään määrää :eek: :snotty: Mä palailen taas sitten tyrkyttämään itteäni ja tyttöäni sinne Pentsojaan :LOL: Hyvää kevään jatkoa kaikille :wave:
 
Mä olin jo varma, että Nassukalla on nyyti sylissä, mutta vielä pitää näköjään jännityksessä :LOL: . Eli näkyillään perjantaina, jos Nassukka on vielä kuosissaan :LOL:. Neppari, ootko sie tulossa/menossa silloin? Muita? Jaahas, neiti heräs päikkäreiltä, velvollisuudet kutsuu :)
 
me ollaan tulossa pe pentsojaan. toivottavasti muitakin.

Näitä just lähiaikoina synnyttäviä on kyllä tässä pinossa niin monta, et saas nähä onko ne kaikki samaan aikaan laitoksella :heart:

Ja muistakaahan siellä kotkassa, että jos haluatte vauvan mitat lehteen, niin ruokasalin ikkunalaudalla on se lappu, joka pitää täyttää :D
 
Mä olin niin huonomuistinen ja aika heikossa kunnossakin etten muistanu sitä lappua sielä kotkassa täyttää vaikka pitikin :ashamed: Ja samalla ois pitäny laittaa kiitosta ja palautetta ihanalle yöhoitajalle ja mun kätilölle :D :heart: Vieläkin muistelen niitä lämmöllä ja meinattiin tytölle kolmanneksi nimeksi antaa sen kätilön nimi kun se oli niin ihana :) Rauhoitteli ja vitsaili kun olin niin paniikissa että ihan tärisin kun oltiin leikkaussaliin menossa ja tuli monesti kattomaan kun heräämössä makasin ja kärvistelin ja kertoi mitä vauvalle kuului :)

Mä en vielä tiedä pääsenkö perjantaina pentsojaan, tytön nuha näyttäisi olevan paranemaan päin, mutt katsotaas nouseeko kuumetta rokotuksesta joka tänään saadaan 1-vuotis neuvolassa :/ Mä kammoan niitä neuloja ja hyvä etten itse itkuun purskahda kun tyttöä pistetään ja likka ei oo melkein moksiskaan siitä :LOL: :whistle:
Nyt kutsuu kummin ja tätin velvollisuudet, joku nahina taitaa olla tuola olohuoneessa, siskon likat hoidossa meillä ja oma likka se vaan unta porskuttaa, katsotaan vaan kuinka kauan :kieh:
Ilmottelen vielä että onko mahdollista törmätä minuun perjantaina pentsojassa :wave:
 
Joo Kotkassa käyty,ei mitään muutoksia.sain uuden ajan sitten vikapäivälle.Tulen kyllä pentsojaan perjantaina.
Ei kyllä enää millään jaksaisi.täytyy ottaa tää yliaika rennommin ,on tullut niin paljon mentyy ja touhuttuu.
mollalle:Neppari on lomamatkalla ja ei pääse puistoilemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nassukka72:
Joo Kotkassa käyty,ei mitään muutoksia.sain uuden ajan sitten vikapäivälle.Tulen kyllä pentsojaan perjantaina.
Ei kyllä enää millään jaksaisi.täytyy ottaa tää yliaika rennommin ,on tullut niin paljon mentyy ja touhuttuu.
mollalle:Neppari on lomamatkalla ja ei pääse puistoilemaan.
just meinasin kysellä, että jäitkö jo kotkaan...mutta hyvä, että tulet vielä pentsojaan, synnytä vasta viikonloppuna, niin ehditään vielä nähdä ;)

käytiin muuten tänään pentsojassa pikaseen. siellähän olikin ne kirppishässäkät.olin unohtanu. mutta en ehtinyt mitää kyllä nyt edes katsella!
perjantaihin!
 
Ei päästä perjantaina pentsojaan, kun mulla on yksi esseen palautus tän kuun loppuun mennessä. Huomenna iltapäivällä oikeestaan ainoo mahdollisuus tehdä sitä rauhassa. Se on pakko tehdä :(

Ensi viikon perjantaina ollaan kuitenkin tulossa, mikäli muitakin. :wave:
ja jos reika ja nassukka ja muut odottajat olette jo sillon jakautuneet, niin tulkaahan tuomaan pienokaisia näytille, kunhan jaksatte :heart:
 

Yhteistyössä