Kouvolan seutu

NuoriÄiti
Ei ole varmaan kuusankosken suunnilta ketään tulossa huomenna pentsojaan? Että oitais tytön kanssa "pummattu" kyyti sinne :D ois ollu kiva nähdä teitä ku kertaakaan ei olla viel päästy treffeille ku ei ole viel omaa autoa :(
 
Hei vaan!!
Joo Pentsojassa olemme tapailleet koko kevään sisätiloissa. Siellä on toi äiti-vauva tapaamisaika ollut perjantaisin klo.13-15.Nyt puisto on kiinni, mutta kun sää sallii niin ulkonakin on ihan mukava tavata. Nyt vain ripottelee vettä. Toivotaan, että huomenna olisi parempi ilma.

Joten mukaan vain. Meitä on jo monta äitiä lapsineen mukana tässä joukossa eri ikäskaalalla.
Aika monella kuitenkin vasta se esikoisvaavi. Eli vertais-äitejä olemme.

Huomiseen toivon mukaan Kati, "Eve" 1kk ja Tuukka 4v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriÄiti:
Ei ole varmaan kuusankosken suunnilta ketään tulossa huomenna pentsojaan? Että oitais tytön kanssa "pummattu" kyyti sinne :D ois ollu kiva nähdä teitä ku kertaakaan ei olla viel päästy treffeille ku ei ole viel omaa autoa :(
Toivottavasti joku olis tulossa =) ? Mutta muutenhan noita bussejakin menee (tietysti maksaa muutaman euron). Katsoin että Kuusaalta lähtee esim. 11.10, vaihto Kouvolassa 11.25, lähtee Eskolanmäkeen (numero 10 E, Hirvoxin edestä Matkakeskuksen vierestä ) klo. 11.30. Eskolanmäessä pysäkki Eskolanmäen K-marketin edessä, siitä n. 150 metriä Pentsojaan.
Myös luultavasti tulossa, Maria ja lapset Emil 6 v., Otto 2 v ja Rosa kohta 3 kk.
 
nyt kyllä vaikuttaa niin sateiselta, että mitenköhän huominen? Onko varasuunnitelmia jos sataa kaatamalla vettä? Vai siirrettäänkö sitten toiseen päivään? Olis kyllä mukava päästä leikkimään:)
 
olen itse 33 vuotias äiti ja asun kouvolan lehtomäessä ja itsekin kaipailisin sellaista seuraa jonka kanssa käydä kahvittelemassa ja shoppailemassa ynnä muuta kivaa. itselläni on poika 1v 10 kk oikein varsinainen vilivilperi välillä ja sekin kaipailee uusia kavereita joitten kanssa lähteä ulos leikkimään. meille on toinen syntymässä elo-syyskuun vaihteessa =)
 
Juups, ei näytä kovin kesäiseltä toi keli :(. Toisaalta huomiseksi ehtii kyllä muuttua moneen kertaan? Jos ei nyt ihan kaatamalla satais? Onks siinä muuten mitään katosta, jossa vois vähän aikaa pidellä sadetta? Tai sitten väännetään kaikki porukalla siihen viereen kirjastoon. Kauankohan saatais olla siellä ennen kuin saatais häätö koko porukka :LOL:. Eikä tässä lähellä ole kyllä mitään kahvilaakaan (jos ei Tavernaa lasketa mukaan, hehee). Nooh, ihmetellään huomenna lisää?
 
Ois kyllä tosi kiva huomenna nähdä. Toivotaan nyt oikein kovasti ettei sataisi!
Me ollaan siis Minean kanssa ainaki tulossa,jos sää sallii..mutta katellaan sitten huomisaamuna lisää =)

Öitä kaikille!

t.Erica ja Minea kohta 3kk! :heart:
 
Ah, ku on taas niin ihana ilma tuol ulkona :eek: Me ei tänään päästäkkään tulemaan :( Lähetäänkin loppuviikoksi pohjanmaalle...Täytynee sitten ensi viikolla taas tulla, niin laitelkaa tänne sitten mitenkä sovitte taas tapaamisia..

T; Anu & Tobias
 
Sataa edelleen :| Kyllä taisi tältä päivältä sitten ainakin meidän osalta jäädä puistoilu väliin. Ajateltiin lähteä Kotkaan Pasaatiin vähän shoppaamaan, kun näin sataa. Mutta mites huomenna? Kuinkas moni pääsisi sitten puistoon? Tai torstaina, perjantaina..? :)
 
HUOMENIA!! Aika ikävä ilma. Mä meinasin tulla vaunuilla, mutta taitaa jäädä tällä kertaa. Voin tietenkin auton kanssa tulla katsomaan, onko siellä ketään. En vain vielä voi nostaa rattaita autoon, joten neiti istuu kaukalossa. Meillä on koko loppu viikko tosi varattua; neuvolaa, Kuusankoskella käyntiä ja kyläilyjä. Jos ensi viikoksi sovitte jotain niin katotaan sitten.
Mä meinasin ehdottaa, että kyllä mulle ainakin käy, jos haluaisitte tulla vaikka meille kylään ja kahville joku kerta. Me asutaan tässä Mielakan mäen juuressa. Eihän meillä mikään 100 neliön kämppä ole, mutta sopu sijaa antaa. Miettikääpä!!! Ainakin olisi katto pään päällä ja takapihallakin voi istuskella....

Terkuin Kati =)
 
Jeps, huonolta näyttää. Ja Maija simahti jo päikkäreille omaan petiin, enkä raaski tytsiä siitä kyllä ihan hevin herättää. Mutta yritettäiskö sitten ensi viikkoa? Tai miksei tälläkin viikolla? Me ei päästä huomenna eikä torstaina, mutta esim. perjantai on ihan vapaa.

Ja muutenkin pitäiskö vähän vaihdella puh.numeroita, jotta tää viesittely ois helpompaa? Vaikka noiden yksityisviestien kautta? Mulla on Erican numero, mutta ei muiden. Ja Katin "Mielakkaehdotus" on kyllä myös vallan loistava idea!

t. Milla
 
Huoh...ei näy sateelle loppua. Tyttökin ollu ihan pistoksissa koko päivän kun ei ole kunnolla ulos päästy....sensijaan shoppiltiin yli 5 tuntia Kotkan Pasaatissa koko perhe (+miehen visa) :whistle: Aikas hyvä kauppakeskus, siinä kun on kaik samassa.

Me voidaan nyt tällä viikolla kyllä millon vaan tulla puistoilemaan, kuhan ei ole tyttö unilla (nyt rytmissä muutos meneillään..) :) Ja katin ehdotuskin oli hyvä! Puhelinnumeron laitoin yv.nä, Molla :)

Toivotaan että pian taas paistaa B)

Nähdään :wave:
 
Heippa! Joo otsikkokin sen kertoo:Taru tulee lahdesta ensiviikon keskiviikkona meille.olisko mahdollista tarun tuntevat,jos sää sallii niin iltapäivällä Saran päikkäreiden aikaan nähdä jossain ulkona ? esim.pentsojass?
Ja tietty muutkin äipät ja lapset tervetulleita mukaan tapaamiseen.Nyt taas askareet kutsuu!! :eek:
 
Kuinkas moni teistä on käynyt laittamassa omista tisseistään kuvan kaksplussan keskustelupalstalle? :whistle: Ilmeisesti siellä mitäs nyt-palstalla on kerätty tissikuvia... Ja nyt siitä uutisoitiin iltalehden nettisivuilla :D :LOL: Aikas hauskaa. Ei kyllä olis tullu mieleekään omia tissinkuvia sinne laittaa :LOL:

jos reika meidät haluaa joskus kotiinsa kutsua, niin ilmottele vaan aikaa, ni myöhän tullaa:D
 
Meillekin voi sateella (tai kylmällä ) tulla käymään, meillä taas on se lähemmäs 100 neliön kämppä ;) Asutaan kaiken lisäks vielä lähellä Petnsojaa... Eipä tullut eilen paljon ulkoiltua ei :'( Tänään sitten enemmän (ja huomenna ).
 
Perjantaina oltais mekin Maijan kanssa messissä, kunhan toi sade joskus loppuis, ärgyle! Mutta eihän se ikuisuutta voi sataa? Mie luotan perjantaihin ;).

Siis mä en löytänyt niitä tissikuvia, vaikka yritin etsiä ;). Voi kiesus, ei juu tulis ihan ekana mieleen räpsiä omista daisareistaan kuvia :LOL:. Mutta jokainen tavallaan, juu-u. Ihmettelinkin aamulla, kun mies seikkaili täällä sivuilla, mutta kyllähän se sitten selvis :kieh:. Toisaalta aika hauska veto, mitäs me keksittäin, jotta saatais Kouvolan mammat uutisiin :LOL:.

Hei, mutta.... Ulkonahan paistaa MELKEIN aurinko!

 
Me päästään ainakin Minean kanssa huomenna tai perjantaina...tai molempina =)
Ja nuo kyläilytkin kulostaa tosi hyvältä...vois sitten nähdä vaikka sataiskin =)

Aika hyvä veto kyllä laittaa omista tisseistään kuvia nettiin...ei ehkä ihan mun juttu,mutta mikäs siinä,jos niin haluaa tehdä :LOL:

Öitä kaikille ja ilmotelkaahan koska sitten nähtäis ja missä!

Erica
 
Me päästään ainakin Minean kanssa huomenna tai perjantaina...tai molempina =)
Ja nuo kyläilytkin kulostaa tosi hyvältä...vois sitten nähdä vaikka sataiskin =)

Aika hyvä veto kyllä laittaa omista tisseistään kuvia nettiin...ei ehkä ihan mun juttu,mutta mikäs siinä,jos niin haluaa tehdä :LOL:

Öitä kaikille ja ilmotelkaahan koska sitten nähtäis ja missä!

Erica
 
Vaula
Heippa kaikki!

Tosi kiva, kun tänne on löytänyt moni uusi äiti. Ei tosiaan kaikki tässä ketjussa ole Kouvolasta, Itsekin olen Korialta.
Ois kiva nähdä tuttuja ja uusikina naamoja, alkaa mökkihöperyys pukata päälle pikkuhiljaa. Voitais yrittää tulla johonkin tapaamiseen. Ja kyläilyt kuulostais kivalta!

Oletteko huomiselle perjantaille suunnitelleet tapaamista? Aurinkoista päivää äidit!

-Minna




 

Yhteistyössä