KROONINEN VAUVAKUUME VOL.2

...tuntuu,kun kuuntelee monia Mammja,joilla on kire töihin ja uraa luomaan/jatkamaan,että onkohan minun "urani" tämä perhe ja lapset ja koti :| ..ei ole vaan yhtään kiire töihin (tai teen liikunnanohjaustyötä nytkin muutaman kerran viikossa) vaikka olen jo 4 vuotta ollut yhteen putkeen.Ja ihan hyvin olen koulutettu immeinen,ei siinä mittään.Mutta tärkeämmältä vain tuntuu lapset (vauvat :LOL: ) ja heidän hyvinvointi, kodinhoito ja oma rakas mies.Ei edes "kaaospäivinä" ole nyt kuume laskenut.

Ainoa,mitä näin syksyllä minäkin pelkään,on mahataudit :x Viime marraskuussa kaikki muksut sai sen KAMALAN noro-viruksen peräjälkeen ja lopuksi myös mies.KAKSI VIIKKOA siivosin oksennuksia ja kakkoja milloin mistäkin.KAMALAA oli.Itse en sarastunut (onneksi) ja syykin siihen kai löytyi....tei siinä hulinassa raskaustestun ja tässä se tuhisee tissillä nyt se plussa :LOL: Luonto jai suojeli

:heart:

Ihanaa,kun voidaan kerhoillakkin nyt yhdessä.Kiitos viiviliina!


Kassu
 
Oli ihan pakko tulla tänne kirjoittamaan, kun näin ketjunne ;) Minullakin on jo 5 ihanaa raskautta takana ja jokaisen jälkeen olen ajatellut että "tämä on viimeinen" ;) . Mutta kuinkas ollakkaan, kyllä tuntuu, että mitä enemmän nuita lapsia on niin sitä enemmän se vaavi-kuume aina ilmestyy B) =) . Eilen juuri tapasin vanhan naapurini joka sanoi että: On se ihanaa kun nuo lapset kasvaa !!! Minä katsoin häntä vähän pitkään, kun minä juuri olen ollut haikeana kun kuopukseni täyttää ihan kohta jo 3 ja kaksi vuotta olemme haaveelleet uudesta pienokaisesta TJOT-linjalla...No meitähän on moneen junaan, mutta minusta ainakin tuntuu että itse kuulun näihin kroonisiin kuumeilijoihin kun ajattelee että tyttö on sen verran iso että vähän "helpottaa" niin jo sitä kaipaa uutta vauva rumbaa :heart: kaikkineen vaiheineen :heart: . Mutta ihana lukea, että meitä on paljon jotka nauttivat lasten kanssa olosta niin hyvinä kuin huonoina päivinä =) .
 
Minäpäs nyt ilmoittaudun tänne, kun kuume ei millään laske :heart:
Mulla on poika vasta 3kk. Ennen häntä kuumeilin kolme vuotta, sitten kun hän syntyi niin halusin melkein heti toisen; vauva on vaan niin ihana, että! ja muutenki, toiveena olisi lapsille pienet ikäerot. Ei olla kuitenkaan vielä yrittämässä, tosin eipä ehkäisyäkään ole, joten uusi raskaus voi periaatteessa alkaa koska vaan.
 
pitkästä aikaa! oon käyny lueskelemassa,mut en oo kerenny kirjottelee..pojua pitää päivisin viihdyttää..ei nuku päiväl yhteen putkeen ku ehkä 5min. B) kiirettä pitää ja tytöt tietty sit kans vaatii tekemistä jne.vauvakuume onkin vähän laantunu,mutta mielessä kuitenkin :D

mieh ja poju3kk :heart:
 

Yhteistyössä