KROONINEN VAUVAKUUME VOL.2

Aika pieni koti ja tällä hetkellä 4v ja 2v nukkuvat samassa huoneessa tosi kivasti.1-v poika meidän suuressa makkarissa omassa sängyssään ja vauva on nyt ollut joka yö ihan viekkusessa:) HYVIN MAHTUU!!!!Vintille on tosin juuri tällä hetkellä rakenteilla kaksi makkaria,"leikkihuone" ja kolmas vessa taloon.Sopu sijaa antaa.

Levoton Strutsi :meillä mies tokaisi jo nyt raskausvaivoja lopussa valitellessani,että "Nauti nyt kun olet viimeistä kertaa raskaana!" Se teki todella KIPEÄÄ minun pieneen sydämeeni johon mahtuisi vielä monta rakkauslasta lisää :'( Mutta kun kerroin hänelle kuinka tokaisut sattuvat (kuten lähes kaikki ovat nyt onnittelujen sijaan sanoneet tytön synnyttyä,että tämähän oli nyt se viimeinen!) lupasi ajatella asiaa ja minä lupasin olla "kinuamatta" ja palaamme tähän aiheeseen parin vuoden päästä sitten,kun esikoinen on saatu koulutielle.Nyt kaikki ovat niin pieniä,että kaiketi on hyväkn vähän taukoa pitää:)

Kassu
 
Meillä ei ole mikään iso talo. makkareita on siis neljä ja niistä yksi meidän. Pojat on yhdessä huoneessa. Kaksi nuorinta tyttöä yhdessä huoneessa ja ekaluokkalainen tyttö tällä hetkellä yksin yhdessä huoneessa. Mutta meillä on vessoja vain yksi............
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja kassu:
Aika pieni koti ja tällä hetkellä 4v ja 2v nukkuvat samassa huoneessa tosi kivasti.1-v poika meidän suuressa makkarissa omassa sängyssään ja vauva on nyt ollut joka yö ihan viekkusessa:) HYVIN MAHTUU!!!!Vintille on tosin juuri tällä hetkellä rakenteilla kaksi makkaria,"leikkihuone" ja kolmas vessa taloon.Sopu sijaa antaa.

Levoton Strutsi :meillä mies tokaisi jo nyt raskausvaivoja lopussa valitellessani,että "Nauti nyt kun olet viimeistä kertaa raskaana!" Se teki todella KIPEÄÄ minun pieneen sydämeeni johon mahtuisi vielä monta rakkauslasta lisää :'( Mutta kun kerroin hänelle kuinka tokaisut sattuvat (kuten lähes kaikki ovat nyt onnittelujen sijaan sanoneet tytön synnyttyä,että tämähän oli nyt se viimeinen!) lupasi ajatella asiaa ja minä lupasin olla "kinuamatta" ja palaamme tähän aiheeseen parin vuoden päästä sitten,kun esikoinen on saatu koulutielle.Nyt kaikki ovat niin pieniä,että kaiketi on hyväkn vähän taukoa pitää:)

Kassu
kylläpä sun mies osasi ikävästi sanoa. tuntui VARMASTI pahalta :/

meillä miehen sisko joka asuu 4h:N ajomatkan päässä meistä ni sanoi kun viimeisin meille syntyi että vai sai se äiti lisää hoidettavia taloon.on vissiin vähän kade kun itse asuu niin kaukana eikä siellä ole sukulaisista paljon apua lähellä jos lapset sairastaa. en oikeen tykänny ilmaisusta,kyllä mie aina oon itse lapseni hoitanu ja anoppi vaan auttanu jos on ollu tarvis.

nytkin anoppi kysyi että no millonkas se tyttövauuva sitten tulee =)
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:
meikäläisellä alkoi ne kauan odotetut menkat joten nyt saa alkaa odotella seuraavaa ovista :whistle:
Paljon Onnea vaan!! :D

Täällä siivoukset kesken mut piti tännekin kurkkia...huilitauko siis menossa!
isäntä tuossa laskeskeli että jos mie jouluvauvan haluan ni maaliskuussa olis sit "se" aika,meinaan vaan höperöksi tulla sen kans ku ei se enää muusta puhukaan kun vauvoista :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kassu:
Aika pieni koti ja tällä hetkellä 4v ja 2v nukkuvat samassa huoneessa tosi kivasti.1-v poika meidän suuressa makkarissa omassa sängyssään ja vauva on nyt ollut joka yö ihan viekkusessa:) HYVIN MAHTUU!!!!Vintille on tosin juuri tällä hetkellä rakenteilla kaksi makkaria,"leikkihuone" ja kolmas vessa taloon.Sopu sijaa antaa.

Levoton Strutsi :meillä mies tokaisi jo nyt raskausvaivoja lopussa valitellessani,että "Nauti nyt kun olet viimeistä kertaa raskaana!" Se teki todella KIPEÄÄ minun pieneen sydämeeni johon mahtuisi vielä monta rakkauslasta lisää :'( Mutta kun kerroin hänelle kuinka tokaisut sattuvat (kuten lähes kaikki ovat nyt onnittelujen sijaan sanoneet tytön synnyttyä,että tämähän oli nyt se viimeinen!) lupasi ajatella asiaa ja minä lupasin olla "kinuamatta" ja palaamme tähän aiheeseen parin vuoden päästä sitten,kun esikoinen on saatu koulutielle.Nyt kaikki ovat niin pieniä,että kaiketi on hyväkn vähän taukoa pitää:)

Kassu
Kyllähän meilläkin on noita tokaisuja ja minä osaan vinkua ja jankata :D
Nyt olen ollut hiljempaa, olen kyllä saattanut tokaista että "jos meille joskus vielä tulee vauva"... tuohon tyyliin..
Kyllä se mun miekkonen tietää miten paljon mä haluaisin vielä yhtä mukeloa. Harmi vaan että hän on tämän perheen järki ja minä tunteet :LOL: ja silloin kun mulla nousee kuume oikein korkealle niin kaikkiin "ongelmiin" löytyy ratkaisu :D tosin harvemmin saan miestä vakuutettua niistä mun ratkaisuista ;)

No, tällä hetkellä on silleen kivasti että mulla ei oo tarvetta ees ruinaa, haluan itsekin että elellään tässä rauhassa vuosi-kaksi ja katsellaan sitten.
Mun on pitänyt hormonikierukka ottaa keväästä lähtien mut en ole syystä enkä toisesta saanut aikaiseksi. Ja koko kierukka tuntui niin "lopulliselta" ehkäisyltä :snotty: siis silleesti et pitää ihan lääkärissä käydä lopettaakseen ehkäisyn ja sit mua vähän epäilytti et jos se aiheuttaaki jonku pahan tulehduksen ja siitä aiheutuu lapsettomuutta :ashamed: hölmösti aateltu mut en pääse ennakkoluuloistani eroon. Voin kokeilla kierukkaa sitten kun ollaan varmasti päätetty ettei enempää lapsia.
Pillerit kävin eilen hakemassa ja ne aloitin. Mutta nehän voi jättää matkasta milloin vaan :p

On se mun miekkonenkin välillä hempeilyhöyryissään vähän pehmennyt ajatukselle vielä yhdestä mutta sitten se järki puuttuu peliin, tulee raha ja aika kysymykset ynnä muuta... ne mun opiskelut ja töihin meno... mistäs niihin sais motivaatiota? pitäiskö vetää mies mukaan ja ehdottaa et jos käyn koulun tai olen vuoden töissä ja sit alettais vauvanteko hommiin? :xmas: suostuisikohan? :LOL:
 
että meillä on 2 poikaa yhdessä makkarissa, 2 toisessa ja meillä on oma makkari, toistaiseksi vielä ainakin.
Ahdasta on, välillä sen kestää paremmin, välillä huonommin. Varsinkin silloin kun kaikkialla ajelehtii tavaroita joille ei ole paikkaa ilman ettei tarvis siivota taas yhtä kaappia niin että ne sais mahtumaan ongelmitta. Ärsyttää kun yhden asian saa järjestykseen niin taas tilanteet muuttuu ja taas saa järkkää uusiks :headwall: mut eiköhän se tästä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hipsis-hässiäinen:
tokaisi että ei kai nyt enää kun kerroin meidän haaveilevan uudesta vauvasta.olis pitäny olla hiljaa vissiin :x
Saanko udella monta lasta teillä on?

Meille on kans sanottu vaikka mitä tuosta lapsiluvusta. Ja "hienovaraisia" vihjailuja kanssa sadellut...kuten: "joko ootte antanu vauvan tavarat pois niitä vielä joskus tarvitseville?", tai "nythän teillä on oikein hieno perhe, kun on molempia lapsia 2..." (siis tyttöjä ja poikia).

Mielenkiintoisia ilmeitä tullaan joskus sit näkemään, kun pikkuvitonen rupee masua kasvattaan... :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hipsis-hässiäinen:
2 lasta joten eihän se mikään iso luku ole.tiedä sitten miksi äitini vastutsaa isoa lapsilukua :/

No höh! Mä kuvittelin, et teillä ois ollu kans vähintään tuo neljä lasta, kun kerran jo kauhistellaan sitä, että haluat uuden vauvan... Eihän kaksi lasta ole vielä määrä eikä mikään. :D Tai on joidenkin mielestä, mutta minusta se on vielä vähän. Ihan turhaa kauhistelua olet saanut osaksesi! :D


 
Myö ollaa meititty vähän meihen kans, et kolme vois olla aika sopiva määrä lapsii meille.. saa nyt nähä monta tulee.. yks siis on ennestää.. nyt lasken jo kuukausia koska vois jättää ehkäsyn pois ja alkaa pikkukakkosta yrittämään.. :D Koulunki aattelin käyä pikasee pois olta, nii ei oo enää sit ihan nii montaa kuukautta ootettavana :LOL: Nyt oon siis laskeskellu et 9kk pääst jää ehkäsy pois B)
 
Saakos tähän porukkaan vielä liittyä? :ashamed:
Olenkin kaipaillut sitä aikasempaa kroonikkoketjua, mutta nyt löytyi uusi :D
Kiitos vaan kassulle :flower:
Eli täällä nyt sit huutelee kans yksi kuumeseen hurahtanut mamma. Miten ihmessä tämä kuumeilu helpottaa? On taas aivan järkyttävä kuume vaikka vielä keväällä tuntui, ettei nyt sit vauvaa tehdä muutamaan vuoteen. (minä muuten viime joulun aikaan pyöräytin pienen tytön maailmaan :heart: )
No, nyt sit ollaan täällä taas ihan kauheen kuumeen kourissa. :eek: Hämmästyi itsekin miten pettynyt olin kun menkat alkoivat viimeksi, mutta jos ne nyt sit jäis pois..... :whistle:
Ollanko me ihan hulluja???
Meillä on siis näitä tyttöjä viisi, 7v, 6v, 4v,2v ja nuorin 8kk + miehellä mon aikasemmasta liitosta 14v ja 17v lapset.
mut kuume vaan painaa päälle...taas..huoh
:hug: muillekin kroonikoille!
 
....ja lähdin kerhoon kaikkien kanssa kävellen.Olen varmasti näky tuolla,kun kaksostenrattaissa istui pojat,esikoistyttö seisoi seisomalaudalla ja vauva oli Ergossa kannossa :LOL: Oikea HYÖKKÄYSVANKKURI :wave:

Kassu ja katras
 
Alkuperäinen kirjoittaja kassu:
....ja lähdin kerhoon kaikkien kanssa kävellen.Olen varmasti näky tuolla,kun kaksostenrattaissa istui pojat,esikoistyttö seisoi seisomalaudalla ja vauva oli Ergossa kannossa :LOL: Oikea HYÖKKÄYSVANKKURI :wave:

Kassu ja katras
Täällä toinen samankokoisen katraan omistaja. Meillä vaan pojat on kaksostenrattaissa ja tytöt kävelee vierellä. Eihän se vielä mitään, kun yksi tämmöinen katras on liikenteessä, mutta ajatteles miltä näyttäis, jos mentäis yhtaikaa jossain... :LOL: :LOL:
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja kultaköynnös:
Saakos tähän porukkaan vielä liittyä? :ashamed:
Olenkin kaipaillut sitä aikasempaa kroonikkoketjua, mutta nyt löytyi uusi :D
Kiitos vaan kassulle :flower:
Eli täällä nyt sit huutelee kans yksi kuumeseen hurahtanut mamma. Miten ihmessä tämä kuumeilu helpottaa? On taas aivan järkyttävä kuume vaikka vielä keväällä tuntui, ettei nyt sit vauvaa tehdä muutamaan vuoteen. (minä muuten viime joulun aikaan pyöräytin pienen tytön maailmaan :heart: )
No, nyt sit ollaan täällä taas ihan kauheen kuumeen kourissa. :eek: Hämmästyi itsekin miten pettynyt olin kun menkat alkoivat viimeksi, mutta jos ne nyt sit jäis pois..... :whistle:
Ollanko me ihan hulluja???
Meillä on siis näitä tyttöjä viisi, 7v, 6v, 4v,2v ja nuorin 8kk + miehellä mon aikasemmasta liitosta 14v ja 17v lapset.
mut kuume vaan painaa päälle...taas..huoh
:hug: muillekin kroonikoille!
eipä taida kuume helpottaa muuten kuin lisääntymällä :LOL: niin ainakin luulen. mitenkäs muut.oletteko jo ajatelleet milloin alatte yrittää uutta tulokasta? mie niin kovasti kans oon alkanu miettiä sitä jouluvauvaa mutta kun se pitäis ajoittaa sille tietylle kuukaudelle ni mahtaako onnistua? onneks mulla ovis näyttäytyy todella hyvin ettei ainakaan sen kans pitäis olla ongelmia =)

mites muuten teillä kultaköynnös meni se joulu kun vauva sillon syntyi? menikö ihan hulinaks koko joulu? =)
 
Hulinaahan se viime joulu sit oli.. Me kun muutettiin 20.12 uuteen asuntoon ja sit joulu väliin + vauva syntyi 28.12 :D
Tänä jouluna huokaisen syvään, kun saa vähän rauhallisemmin ottaa. :whistle:
suosittelen kyllä muille jouluvauvasta haaveileville, että jättää ainakin muuttosuunnitelmat siittä hässäkästä sivuun :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä