kroppa kuntoon, vinkkei jakoon? en laihduta.haluan lihasta ja timmeyttä. :)

  • Viestiketjun aloittaja crystalli
  • Ensimmäinen viesti
crystalli
tarkoitus olisi saada lihasta(naisellisesti) :) vähän sixpäkkii näkyviin ja timmi kroppa.mikä olisi oikeanlainen ruokavalio ja mitä lisäravinteita suosittelette? tarkoitus ei ole nostaa enää painoa tästä enempää mutta muokata kroppa lihaksikkaaksi ja timmiksi.olen lakto-ovo-vegaani..eli en syö eläimiä.

harrastan liikuntaa 4-6 kertaa viikossa jopa jollain tapaa ja vähintään 3 kertaa viikossa lihaskunto harjoittelua.useimmiten 4 kertaa kunnon lihaskunto harjoitteluja.

siihenkin jos on antaa vinkkejä kertokaa toki :) teen kotona, käsipainoilla yms.vehkeillä mitä mulla nyt on.siirryn aina raskaampiin painoihin ja nyt ois taas tarkoitus siirtyy raskaamaan mutta kropassa vielä "löysää" kun oon vasta puolivuotta treenannut ja alussa tahti oli 3 kertaa viikossa ja 30 minuuttia sen pari kk.

nyt tahdon ensikesäksi sixpäkin massun kohdalle ja timmit reidet ja pepun! :) habaa on jo ;) haluan olla muodokas, mutta tahdon ettei muodot tuu läskistä.vaan et oon timmi :)

entinen anorektikko sanoo....paino oli 39 kg kun aloin nostaa sitä.nyt on normipaino ja lihasmassa hukassa jota kaipaan :)

vinkkejä tulemaan kiitos :)
 

Yhteistyössä