Kryptovaluutta sijoittaminen?

Siis kun tästä oli puhuttu viime aikoina paljon. Onko mitään järkeä sijoittaa siihen? Itse rakastan sijoittamista, mutta jotenkin kryptovaluutta sijoittaminen vaikuttaa huijaukselta mun mielestäni, ehkä olen väärässä. Mielenkiintoista onko täällä muilla kokemuksia :)
 
vierailija
Se joka kiinnostuu jostain sijoituskohteesta vasta sitten, kun kyseinen sijoituskohde on tullut suuren yleisön tietoisuuteen on auttamattomasti myöhässä. Merkittävät voitot ovat siinä vaiheessa historiaa mutta riskejä on senkin edestä.
 
vierailija
Siis kun tästä oli puhuttu viime aikoina paljon. Onko mitään järkeä sijoittaa siihen? Itse rakastan sijoittamista, mutta jotenkin kryptovaluutta sijoittaminen vaikuttaa huijaukselta mun mielestäni, ehkä olen väärässä. Mielenkiintoista onko täällä muilla kokemuksia :)
Rakastat sijoittamista? Siis LV-laukkuihin, muumimukeihin, lasikrääsään, kyniin ja sormuksiin ? Vai onko sinulla oikeasti osakesalkkukin?
 
vierailija
Ehdottomasti nyt on oikea aika! Ja idioottien, työttömien harhaisten kotiäitien kansoittamalta anonyymiltä nettifoorumilta saa aina takuulla parhaat, asiantuntevimmat ja luotettavimmat sijoitusvinkit!

Neuvon sinua sijoittamaan minimissään 250 000 euroa välittömästi mutta miljoonakaan ei ole huono vaihtoehto jos haluat sikarikastua ja lennellä yksityiskoneilla tulevaisuudessa. Tarjoan sinulle myös edullista sijoitusneuvontaa kauttani, räätälöin juuri sinulle sopivan sijoituspaketin!
 
vierailija
On olemassa trolleja, hyviä trolleja, fiksuja trolleja ja nerokkaita trolleja. Mutta tämä hahmo on ylitse kaikkien muiden, todellinen ammattilainen ja sitkeä luonnonlahjakkuus. Vetää narussa tuhansia mammoja vuodesta toiseen vailla hyytymisen merkkejä.
 
On olemassa trolleja, hyviä trolleja, fiksuja trolleja ja nerokkaita trolleja. Mutta tämä hahmo on ylitse kaikkien muiden, todellinen ammattilainen ja sitkeä luonnonlahjakkuus. Vetää narussa tuhansia mammoja vuodesta toiseen vailla hyytymisen merkkejä.
Älä ole huolissaan :), kun järkevästi täällä ei voi mistään keskustella niin poistin oman viestin mihin panostan ja mitä tästä saa, sekä koko keskustelusta poistun. Näköjään täällä ei voi muuta tehdä kun puhua omasta hunosta olosta, silloin saa ainakin järkevän keskustelun aikaiseksi, jopa minä eilen sain, kun avauduin väsymyksestä!
 
vierailija
Älä ole huolissaan :), kun järkevästi täällä ei voi mistään keskustella niin poistin oman viestin mihin panostan ja mitä tästä saa, sekä koko keskustelusta poistun. Näköjään täällä ei voi muuta tehdä kun puhua omasta hunosta olosta, silloin saa ainakin järkevän keskustelun aikaiseksi, jopa minä eilen sain, kun avauduin väsymyksestä!
Et sinä poistu, ikinä.
 
Siis kun tästä oli puhuttu viime aikoina paljon. Onko mitään järkeä sijoittaa siihen? Itse rakastan sijoittamista, mutta jotenkin kryptovaluutta sijoittaminen vaikuttaa huijaukselta mun mielestäni, ehkä olen väärässä. Mielenkiintoista onko täällä muilla kokemuksia :)
Sijoittaja sijoittaa kohteisiin joista tietää jotain.
Sijoitus mysteeriin on sama kuin pelaisi eurojackpottia.
 
vierailija
Kai joku niihin uskoo. Jimillä riitti yksi kerta koneiden ja tehonäytönohjainten ostajia, ostivat siis kymmenittäin, mihin muuhun kuin louhintaan noita olisi hankittu.

Sähköpostiin tulvii nykyään bitcoin roskapostia, määrällisesti sitä tulee kaikkein eniten, kun vilkaisee roskaposteja.
 
vierailija
1.5 vk sit olis kannattanu sijottaa. Olisit jo tuplannu.
Koko kevät menee analyysien mukaan siksakkia ja syksyllä pompahtaa rajusti. Ite sijoitin periaatteel et ”kaikki” saattaa mennä. Joten älä sijoita niin paljo että et menetä yöunias.
 
vierailija
Jos olisit sijoittanut näiden vuosien aikana sen määrän rahaa mitä olet pistänyt palamaan kaiken maailman krääsään niin olisit paljon nykyistä varakkaampi. Harva rikastuu vippaskonsteilla, pitkäjänteisellä toiminnalla onnistuu paremmin.
 

Yhteistyössä