kui usein käytte suihkussa?

  • Viestiketjun aloittaja "likka"
  • Ensimmäinen viesti
gfki
Käyn suihkussa ja pesen hiukset joka toinen päivä. Tarvittaessa (esim. liikunnan jälkeen, hellepäivänä, hikisen siivouksen tai pihahommian jälkeen) toki useamminkin, silloin en välttämättä pese hiuksia, mutta yleensä kyllä. Jokaista suihkureissua seuraa vaan pirunmoinen rasvoilla lotraus ja vauva kiljuu sen aikaa nilkoissa niin ei siellä lämpimikseen käy...
 
Aamuin illoin käyn ja hiukset pesen kerta päivään. Välillä käyn myös töiden jälkeen jos on menoa tai tulee vieraita. Pääsääntönä se, että aamulla ei lähdetä töihin ilman suihkussa käyntiä, eikä illalla KUKAAN meidän perheessä (lapset 15v, 3 v, ja 1,5 v.) mene ilman pesulla käyntiä sänkyyn.
 
Saraldo
Käyn iltaisin suihkussa (mulla ei yksinkertaisesti riittäisi aamuisin energiaa eikä aikaa suihkutteluun), hiukset pesen noin joka toinen päivä. Joka päivä jos pesen alkaa hiukset rasvoittua ja päänahka hilseillä.
 
"mä"
Aamuin illoin käyn ja hiukset pesen kerta päivään. Välillä käyn myös töiden jälkeen jos on menoa tai tulee vieraita. Pääsääntönä se, että aamulla ei lähdetä töihin ilman suihkussa käyntiä, eikä illalla KUKAAN meidän perheessä (lapset 15v, 3 v, ja 1,5 v.) mene ilman pesulla käyntiä sänkyyn.
öööö miten ihmeessä teidän iho kestää sen????
 
"Vieras"
[QUOTE="mä";26483889]öööö miten ihmeessä teidän iho kestää sen????[/QUOTE]

Ei pesuainetta ole pakko käyttää koko kropan pesuun, lapset eivät yleensä tarvitse pesuainetta ollenkaan.
 
khgi
[QUOTE="Vieras";26483917]Ei pesuainetta ole pakko käyttää koko kropan pesuun, lapset eivät yleensä tarvitse pesuainetta ollenkaan.[/QUOTE]

Vesihän se onkin mikä kuivattaa, eikä pesuaine. Ellei ole huono pesuaine. Itse asiassa hyvä pesuaine voi vähentää sitä kuivattavaa vaikutusta. Vesi, varsinkin lämmin, huuhtoo ihon omaa suojakerrosta ja pintakosteuden sinne viemäriin.
 
"vieras"
Joka aamu ja silloin pesen aina hiukset. Kesähelteillä tai sportin jälkeen tai muuten jos on hikoillut pikasuihku myös illalla mutten pese silloin hiuksia. Talvella myös joskus iltaisin lämmin vaahtokylpy :)
 

Yhteistyössä