Kuin ihmiset KEHTAA viedä kirpikselle likaisia vaatteita?

Aivan tosi törkeetä. Likaista vaatetta myynnissä jotka maksavat paljon. Eikö ne kannattaisi pestä niin saisi paremman hinnan? Muutenkin ihmetyttää sellaiset jotka vievät sinne roskistavaraa myyntii. Mihin tämä maailma on menossa? Ennen vanhaan löytyi tosi hyvää tavaraa edullisesti.
 
Rosa
Juu saman olen pistänyt merkille. Toinen asia mitä en voi ymmärtää, miten ihmiset voivat myydä alusvaatteita ( rintaliivejä jne. ) kirpputorilla. Ostaako niitä joku? kysyn vaan.
 
Rosa
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Samaa olen minäkin ihmetellyt.
Usein tulee vastaan likaisia vaatteita tai hinta on ihan pepusta.
Ja kuka ostaa oikeesti jonkun deodorantin jämiä :x . Törmäsin Nivean rolloniin jossa pari senttiä pohjalla ja hinta 50 senttiä.
Juu, ja n.kymmenen vuotta vanhoja hajuvesiä, joista puolet pullosta jäljellä. Ihmisten pitäisi ymmärtää, että AIVAN KAIKKEA ei kirpputorillakaan kannata myydä, jotain voi oikeasti heittää ihan suoraan roskiin!
 
Joskus oli jollain myytävänä Brio Pony-rattaat ja hinta oli muistaakseni 50?.
Soitin myyjälle joka kehui ne hyväkuntoisiksi. Mentiin sitten katsomaan niitä mutta ne oli käytännössä ihan kaatiskamaa.

Jäi tietysti ostamatta koska minunhan siinä olisi pitänyt rahaa saada kaatopaikkamaksuun.
 
mä törmäsin viimeeks kirpparilla sellaseen asiaan, myytiin kaksosten matkarattaat, vuodelta nakki ja muusi, huonokuntoiset, aivan kaameet. eivät varmasti uutenakaan ole olleet sieltä kalliimmasta päästä.
siinä sitten kökötti hintalappu 90e, uutena yli 700e :whistle:

mitäs väliä sillä on mitä uutena maksaneet kun ne ois saanu kipata suoraan roskiin.. :headwall:
 

Yhteistyössä