Kuinka aikaisin,aikaisin plussa(haamu)testiin?

Herkkien testien luvataan näyttävän plussaa mahdollisesti jopa jo dpo7:O
Onko kukaan ihan oikeasti saanut plussaa niin ajoissa(tai haamuakaan)?
Voiko se pitää paikkansa?

Gallup mutoisesti olis kiva kuulla plussamis kp:t=)
 
Tuolla ketjussa kuvia plussatesteistä mun haamulaisia :D jotka toivottavasti vahvistuu! Testasin eka kerran dpo 8 ja silloin en nähnyt testissä mitään. Dpo 9 olin näkevinäni jotain ja eilen jo enemmän ja tänään on selkeä haamu/viiva. Esikosta plussasin jo dpo 5 :O Jota nyt en taida enää uskoa todeksi, mutta näin olen almanakkaan merkinnyt. Ovisplussa davidin ovistestiin kp 18 ja kp 25 sain plussan first signalilla. Ultrassa vauva oli jopa 2 päivää pienempi kuin kuukautisten mukaan, joten ovis ei oikein aiemminkaan voinut olla. Täytyy vain olla niin, että hedelmöittyminen ja kiinnittyminen ovat tapahtuneet niin nopeasti kuin se vain voi olla mahdollista - en keksi muuta selitystä.
 
Hitto ku ootte saanu noita haamuja aikasin :) Ite ei kyllä nyt uskalla vielä testata, vaikka menossa dpo 11-12. En halua taas vaihteeksi nähdä sitä negaa... Ja tuskin tässä mitään mahdollisuuksia on, jos ovulaatio on ollut vasta kp 36 (jos sieltä mitään edes irtosi).
 
Selvä haamu testiin jo dpo 7 tai 8. Ja oli tavallinen Apteekin 25-herkkä testi. (mun mielestä kuukautiset oli jo myöhässä, mutta todellisuudessa oli myöhäinen ovis ollut). Tuolla odottajien puolella paljastui juuri toinen samanlainen aikainen plussa. Neuvolan mielestä on hyvinkin mahdollista niin aikaisin plussata. Riippunee kiinnittymisen nopeudesta ja omasta hormonituotannosta.
 
Täällä piinaillaan kans, ja ajattelin tehdä testin neganki uhalla dpo 8 ja jos puhdas nega niin sit jokatoinen pvä teen testin :) ikinä ollu näin "varma" olo et se onni olis tullu tässä kierrossa... mut pudotaan sit korkeelta jos pudotaan elämä on :)
 
mulla ei oo enää edes hajua et mikä dpo mulla on menossa.. testannut nyt negaa kp 22/27-28 ja postin tuomana odottelen testejä josko ne jotain alkais näyttää, kun olo ainakin on sen mukainen.. tai sitten tiedossa varhainen km... :O
 

Yhteistyössä