Kuinka aikasin plussanneet saanut plussan?

Elikkä itse vielä kuumeilijana aattelin täältä jo odottajien puolelta kysyä, että kuinka aikasin ootte plussan saanu hedelmöittymisen jälkeen? Jos joku jaksaa vastailla ni kiva. :) Myös jos tästä aiheesta on joku ketju jo valmiina ni laittakaa se vaan tähän jos ärsyttää tällaset "uuden ketjun aloittajat!" :D Kiitos!
 
minä kanssa sain 2 viikkoa oletetusta oviksesta haamun ja sitten sen jälkeen plussa siitä vahvistui :heart:


Kyllähän monet plussaa jo ennen menkkojen alkamispäivää mutta monet myös vasta jälkeenpäin, tosi yksilöllistä..

Onnea matkaan :flower:


Tini+Nuppu 9+5 :heart:
 
Saman päivän aamuna, kun menkat olisi pitänyt alkaa (eli siis noin 20 pvää hedelmöittymisestä ) , testasin Aconin erittäin herkällä ja selvä plussa :heart:. Toista testiä en edes tehnyt.

-Anniel ja vekkuli 16+4
 
Mulla kierrot heitteli aika hurjasti joten en tienny yhtään et koska niiden menkkojen olis pitäny alkaa. Tein sit testin ja myöhemmin ultran mukaan laskin et olin rv 3+5 silloin kun sain haaleen haamun tikkuun. Ihan marketista ostettu rfsu:n testi oli.
 
Mä sain ensimmäisen haamujen haamun Mammaksin erittäin herkällä (10mIU) kp 29/32? Tällöin siis oviksesta 10-11 päivää eli o-vulaatiotestin plussasta 11-12 päivää. Viiva vahvistui vähitellen ja Predictoriin sain kontrolliviivaa vahvemman plussan kp 34/32?.
 
Mä testasin ekan kerran, kun menkat oli myöhässä kolme päivää, nega. Siitä kolmen päivän päästä uudestaan, haamu. Ja siitä taas muutama päivä eteenpäin, ni tuli vasta selvä plussa.

HooÄs ja Pikkunen 13+4
 

Yhteistyössä