Kuinka helposti ottavat synnärille sisään?

Jos ei supistele jatkuvasti mutta kylläkin kivuliaasti. Kohta 2vrk supistellut, välillä 5min välein, välillä pari kertaa tunnissa. Nyt harvakseltaan mutta kivuliaasti. Toinen lapsi tulossa, 39+3. Lapsenhoitajat tulossa meille 4,5h ajomatkan päästä. Toivottavasti eivät tule turhaan, että pääsisin näytille ja sisään Jorviin.
 
RouvaHuldaHuoleton
Koksissa varmaan lähettäisivät kotiin... Tai korkeintaan osastolle odottamaan, käsitykseni on että vasta kun synnytys on selkeästi käynnissä niin ottavat saliin. Mutta varmaan voi vaihdella paikan mukaan, mutta tosiaan täällä on moni kaveri tullut kotiin, vaikka vain pariksi tunniksikin. :/
 
mut ottivat sisään kun takana oli 2vrk supisteluja jotka välillä tiheni ja sit taas laantuivat.ottivat synnytysaliin kivunhoitoon ja jos ei olis siellä käynnistynyt niin olisivat siirtäneet osastolle odottamaan.mut siis väsymys on yksi syy ottaa sisään ainakin mun tapauksessa.en ollut 2 vrk nukkunut kun pätkiä.
 
Mulla kävi esikoisessa niin että supparit alkoivat illalla ja puolen yön aikaa soitin synnärille ja pyysivät näytille. Pian kuitenkin lähettivät kotiin särkylääke ja unilääke mukana! Aamulla viidenaikaa soitin taas synnärille kun en kestänyt kipuja ja pyysivät takas ja sinne jäin osastolle! KUn olin tosi tuskissani eikä mitkään lääkkeet auttaneet ja kohdunsuukin oli jo jonkun verran auki niin päätettiin kalvot puhkaista siinä aamulla kymmenen aikaa ja illalla vähän ennen kymmentä tyttö oli maailmassa!
Mulla oli viikoja sillon muistaakseni 39.
 

Yhteistyössä