kuinka kauan ihminen elää pelkällä juomisella?

  • Viestiketjun aloittaja masse
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ai miten nii kuolee jos juo vettä ni vuorokaudessa...tarkoitus on nyt kuitenkin laihtua mahdollisimman nopeesti ennen ku masennun :)
Jos sitä vettä lipittää liikaa menee suolatasapaino sekasin ja pumppu voi pysähtyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Olihan se yks siivooja elänyt likavedellä ainakin kaksi viikkoa, kun oli jäänyt sinne hissiin jumiin. Eli ainakin sen aikaa.
mikä tapaus tollanen on? linkkiä?
En mä ole siitä netistä lukenut. Duunikaveri vaan kertoi, että oli tuollainen tapaus joskus 70-luvulla Sinebrychoffin tehtailla. Ja oli siitä itseasiassa Iltiksessäkin juttua silloin, kun se joku vanha rouva jäi jumiin hissiin Tapiolassa.
 
vieras
Sehän on ihan fakta ettei tollasta voi jatkaa ikuisuuksia.

Itse otin pirtelökuurin ja pudotin sillä ylipainoni,sen jälkeen (ja aikana )opettelin aivan uuden ruokavalion.Kiloakaan ei ole tullut takaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ai miten nii kuolee jos juo vettä ni vuorokaudessa...tarkoitus on nyt kuitenkin laihtua mahdollisimman nopeesti ennen ku masennun :)
Jos sitä vettä lipittää liikaa menee suolatasapaino sekasin ja pumppu voi pysähtyä.
Nopeemmin kuolee kun juo paljon kerralla ja solujen nestetasapaino alkaa sotkeutua. Solut turpoavat. Aivoissa solujen turpoaminen aiheuttaa sen että ne eivät mahdu kallon sisällä turpoamaan joten painuvat sieltä mistä pääsevät, eli kohti niskaa ja siellä on ydinjatke joka sitten tuhoutuu ekana ja siinä menee henki.
 
vieras
Jos meinaat pelkälle vesipaastolle alkaa, voit varautua siihen, että kilojen lisäksi sinusta lähtevät, hiukset, lihakset, sun ihosi kuivuu ja kroppasi kärsii aliravitsemuksesta. Laihduta fiksusti äläkä pelleile.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
antakaa vinkkejä miten saan painonn pois..minulla on myös 4kk vanha tyttö jota vielä imetän...
Imetyksen aikana ei saisi laihduttaa, maidontulo voi loppua. Itse pudotin aikoinoini lisäämällä liikuntaa (kävelin ja pyöräilin päivittäin vähintään 15km yht.), kun ennen liikuin vain 5km pyörällä.

Pienensin mahalaukkuani parin viikon verran vähäkalorisella mehukeittokuurilla, pepsi maxilla ja vedellä. En siis laittanut mitään muuta suuhuni. Sitten pikkuhiljaa aloin syömään, huomattavasti vähemmän kuin ennen. Mutta tavallista ruokaa. Laihduin reilussa puolessa vuodessa yli 30kg. Taas olisi sama edessä (enempikin) ja nyt jos sinne asti pääsen aion sen pitääkin pois. Kiloni tulivat pikkuhiljaa takaisin uuden miehen myötä (hän on hoikka, mutta syö paljon herkkuja ja vaaleaa leipää johon sitten minäkin sorrun) ja osasyynä myös sairastamani masennus - sen aikana lihoin paljon..
 
hmm
Kiinteydy -tee vatsalihaksia jne joka päivä. Syö ja juo terveellisesti. Käy pitkillä vaunulenkeillä. Älä laihduta verenmaku suussa. Ja muista vaaralliset aineet varastoituvat rasvaan, kun laihdut vieraita aineita voi siirtyä äidinmaitoon ja sitä kautta vauvaan.
 

Yhteistyössä