Kuinka kauan olet palstaillut?

  • Viestiketjun aloittaja lussapiste
  • Ensimmäinen viesti
lussapiste
No niin, ei muuta kuin aikoja kehiin:)

Mietin juuri mites paljon itse täällä kuljaillut.Ei kauas heitä jos laitan että yli 10 vuotta.
Välillä tiuhempaan, sitten meni aikoja et ei ehtinyt/kiinnostanut ja taas epäsäännöllisen säännöllisesti täällä piipahdan.
 
Spencer Hastings
Nelisen vuotta. Herranen, mitä kaikkea täällä kulutetulla ajalla ois saanut oikeasti aikaiseksi.. Mut mukava muistella sitten vanhana, kun elämän parhaat vuodet on istunu jossain fucking vauvapalstalla, vaikka ei ollut edes vauvoja :D
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
Pessimisti
Noin vuoden. Voisihan sen ajan kyllä fiksumminkin käyttää. Jos vaikka jatkossa joka kerta kun meinaa kirjautua mammapalstalle otankin kitaran käteen ja harjoittelen 10 minuuttia niin ehkä joskus vielä oppii soittamaan.
 
"Devil"
Kohta varmaan 11 vuotta, enemmän ja vähemmän aktiivisesti, nyt ollu vuosia hiljaiseloa kun ei oo jaksanut/kiinnostanut :) ja olin aikoinaan ihan mustana, vaan en muista enää ees nimimerkkiäni saati salasanaa ;-)
 
"sini"
En ihan tarkkaan muista. Onko tätä palstaa ollut 18 vuotta sitten? Varmasti ainakin 15-vuotta olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti..

Välissä kyllä vuosia, kun ei paljoa tullut käytyä.

Mulla on sellainen Mitäs nyt?- paita, joka tehtiin yhteistilauksena silloin vuosia, vuosia sitten! :) Ei se kyllä mahdu enää päälle..
 

Yhteistyössä