Kuinka kauan seurustelitte ennen yhteen muuttoa/kihloja/naimisiin menoa?

  • Viestiketjun aloittaja "mimosas"
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Kihlat, naimisiinmeno ja yhteenmuutto tapahtuivat samana päivänä. Tai oikeastaan niitä kihlajaisia ei edes ollut. Sanotaan, että liian vähän aikaa oli tunnettu, ihan liian vähän. Mutta kukaan ei ollut vielä diagnosoinut ja lääkinnyt minua, joten impulsiivisuudella oli kontrolli.
 
Ensimmäinen avioliitto:
Kihloihin samana iltana kun tavattiin, naimisiin puolisentoista vuotta myöhemmin.
Yhteen muutto jossain vaiheessa tuossa välillä.
Liitto kesti 19 vuotta ja päättyi puolison kuolemaan.

Toinen avioliitto:
Väitin viimeiseen asti ettei seurustella. Sitten "epähuomiossa" kihloihin ja vihille pari viikkoa sen jälkeen. Virallinen saman katon alle muutto noin 2 vuotta naimisiin menon jälkeen.
Yhä yksissä.
 
Nyt 8 vuoden jälkeen ei olla muutettu samaan asuntoon, menty kihloihin tai naimisiin saati hankittu lapsia vielä. =) Itsekin kuulun niihin, jotka eivät edes haluaisi naimisiin, mutta joudun sitten jossain vaiheessa kuitenkin "pakkoavioitumaan" juridisista syistä. Se tulee olemaan onneksi kuitenkin ihan vain vaatimaton seremonia eli nimi paperiin, miehenkin toiveena tämä, ettei ole mitään hääjuhlia. =)
 
Virallinen yhteenmuutto 6kk, mutta käytännössä oltiin melkein alusta asti saman katon alla joko mun luona tai miehen luona.
Kihlat 6kk
naimisiin 1v1kk
vauva syntyy kun melkeen 2v yhdessä ( ensimmäinen raskaus meni kesken kun oli vasta muutettu yhteen, ku tehtiin asiat väärässä järjestyksessä =) )
 
Vierahana täällä
Oltiin kavereita noin 6 kk, sitten aloimme seurustella->
muutettiin yhteen 2 kk päästä.
10 kk seurustelun alusta kihloihin.
4:n vuoden päästä seurustelun alusta naimisiin.
Lapsen saimme melkein 11 vuotis häälahjaksi.
Yhteistä avioelämää takana reilu 12 vuotta, tekee siis reilut 16 vuotta yhdessä oloa.
 
"jep"
Hei oikeesti! Oonko mä muka ainoo kun elää susiparina vielä 15v seurustelun jälkeen? Onko kaikki täällä naimisissa tai ainakin menossa? Mä oon niin yksin täällä : /

Mä en halua naimisiin.
En minäkään! :) Ainakaan lähiaikoina, en välttämättä koskaan.
Hääjuhla itsessään olisi ihan kiva kokea mutta en usko että haluan olla kenenkään "vaimo" tai kenenkään kanssa naimisissa. :D
 
lprtatari
laitettiin lapsi alulle heti, muutettiin yhteen, kun lapsi syntyi.
nyt esikoinen 4,5vee toinen 3vee kolmas 7kk :D

kihloja ei ole, eikä tule!!
naimisiin mennään, kun siltä tuntuu :D
 
[QUOTE="mimosas";22214895]Oma tarina[/QUOTE]

- 3 kk seurustelua ja miehen ehdotuksesta paksuna
- avoliittoon ja yhteiseen kotiin muutimme elokuussa, laskettu aika oli marraskuun alussa
- en aio mennä naimisiin, yhdessä olemme olleet kohta seitsemän vuotta. Nykyinen kotimme on kolmas yhteinen koti.
 

Yhteistyössä