kuinka kauan yhdessä ennen lasta

tiki78 harmailee
Meillä meni alku suht nopeesti, kk seurustelua ja muutettiin yhteen, puolenvuoden jälkeen kihlat. Lasta alettiin yrittää Ennenkö kaks vuotta tuli täyteen, tärppi tuli siitä vuoden päästä. Eli kolme vuotta ehti tulla täyteen ennenkuin tyttö syntyi. Nyt alkaa se 7v merkkipaalu lähestyä ja naimisissa ollaan, omaa taloa asutaan. :)
 
surenkorento
Olin just eronnut edellisestä pitkästä suhteesta, kun tapasin mieheni. Oltiin yhdessä noin 3kk, kunnes mentiin kihloihin ja sitten huomasin oottavani vauvaa, joka syntyi 2004. (siinä vaiheessa moni sanoi,et kai te nyt naimisiin meette, kun lapsikin tulee)

Ihme kyllä suoraan oikeastaan kukaan ei oo sanonut mitään, vaikka tiiän, et selän takana on kuohunut. Me vaa ollaan niin toisillemme sopiva pari, et kukaan ei laske meidän yhdessä olo aikaa numeroina.

Naimisiin mentiin kesällä 2005 ja pikkukakkonen syntyy kesällä 2006. Omaa taloa rakennetaan ja elämä näytää muutenkin hyvin ihanalta...
 
Me alettiin seurustella 1997.Yhteen muutettiin 1999.Kihloihin 2001 ja omakotitalo ostettiin 2003. Naimisiin 2004 ja maaliskuus 2005 jätin pillerit pois.Heti tulin raskaaksi ja poika-vauva synty joulukuus 2005.Eli ei mitenkää kauheen nopeeta toimintaa.Meille kuitenkin aiva sopiva tahti.
 
mama82
me nähtiin kai kolmannen vaiko neljännen kerran,kun tulin raskaaksi.vaikeata se alussa oli,mutta hyvin ollaan selvitty yhdessä.muutettiin parin kuukauden päästä yhteen.ja vuoden päästä kihloihin. :heart:
 
sanne
Me oltiin oltiin oltu yhdessä 6 vuotta kun alettiin suunnittelemaan esikoista. Moni kyseli jo paljon aikasemmin että "joko on jo tulossa?"- tyyliin, mutta meistä oikea hetki tuntu olevan häiden jälkeen ja kun mä olin saanu kouluni käytyä loppuun.
 
tulin raskaaks kun yhdessäoloa 2v 4kk. Meillä tosin tuota yritystä ollu alusta asti, ilman ehkäsyä siis touhuttu koko aika ja varauduttu lapsen tuloon asenteella "tulee kun on tullakseen"...Mies toivo lasta jo aiemmin, minä kirjaimellisesti rukoilin että saan opiskelut hyvään vaiheeseen! Nyt rv 20 menossa ja esikoinen syntyy passelisti ennen viimestä puolen vuoden työharjottelua ja meille tulee 3v yhdessä täyteen B)
 
Oltiin seurusteltu miehen kanssa seitsemän vuotta ennen kuin lapsi syntyi,niistä yli kuusi vuotta olimme olleet kihloissa.Naimisiinkin ehdittiin kuukausi ennen lapsen syntymää!Molemmat olimme 23-vuotiaita.Nyt kaksi vuotta myöhemmin odotamme toista lastemme ja olemme oikein onnellisia! :heart:
 
Ekan kerran tavattiin toisemme jouluna 2000... mutta vasta huhti-toukokuussa 2002 alettiin seurusteleen ja vakavaksi juttu muuttui elokuussa 2002 ja syyskuussa 2002 jo oli meitin "hynttyyt yhdes" saman katon alla :p
Elokuussa 2003 kaytiin maistraatissa ja kirkkohaat elokuussa 2004... sillon olin n. 9vkoa raskaana... Tytto syntyi 4/2005. Nyt toista pukkamassa :LOL:
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
me oltiin yhdessä n 7 kk ennen kuin aloimme yrittää ensimmäistä lasta eli olimme olleet yhdessä noin 1½ v kun esikoinen syntyi.siskoni olivat aluksi kovin kauhuissaan kun olin silloin "vasta" 25 vuotias ja elämä edessä,ihan jouduin jättämään joka vuotiset ympäri maata juoksut työn perässä.otin silloin itseeni siskojen kommenteista ,mutta myöhemmin ymmärsin mitä he tarkoittivat.nyt olemme olleet yhdessä kohta kuusi vuotta ja toinen lapsi on nyt tuloillaan.meillä on yhteinen oma omakotitalo,molemmilla vakituinen työ ja asiat hyvin pitkälti hyvin,jokainen toimii tavallaan
 
äibbä82
Rakastuttiin ensisilmäyksellä 7.9.2001.. Raskaustesti positiivinen maaliskuussa-02..Km rv8+4.. Puolen vuoden päästä ++ 10/02.. Poika syntyi 3.7.2003.. Yhessä oltiin ennen lasta vajaa kaksi vuotta!! Sopiva vauhti meille!! Haaveilemme toisesta, mut ei tunnu millään tärppäävän!! Onnellisesti olemme naimisissa :heart:
 
Meillä tulee ensi toukokuussa täyteen 9 vuotta yhteistä eloa. Vauvan laskettu aika samassa kuussa =) Kihloissa on oltu kohta neljä vuotta ja häistäkin puhuttu..Seurustelun alusta asti on puhuttu yhteisistä lapsista, mutta silllon oltiin vielä niin nuoria..(minä 15 ja mies 18)Nyt vasta elämäntilanne oli sellanen, että annettiin vauvan tulolle mahdollisuus.Ja melko nopeasti vauva ilmoitti tulostaan ja sai meidän sydämet sykkimän onnesta, kun suurin unelmamme toteutuu :heart:
 
Me oltiin yhdessä 2 kk ennen kuin vauva ilmoitti tulostaan.Heti alkuun päätettiin että jos on tullakseen niin silloin se on niin tarkoitettukin..vielä ei ole kaduttanut ja yhdessä on päätetty ettei periksi helpolla anneta=)
 
Nyt nikitön
:LOL: :LOL: :LOL:

Joo menkää vaan yhteen 16 veenä ja hankkikaa väh. 3 lasta ja sit valittakaa täällä, kun ei ole rahaa ja mikään ei onnistu ja mieskin pettää ja uikuti ruikuti. \|O
 
Alettiin seurustella 1/96,(silloin minä 17v. ja mies 19v.) oltiin yhdessä melkein jatkuvasti yöt, mutta virallisesti muutettiin yhteen 7/96, kihloihin ja pilsut pois 8/96, esikoinen näki päivänvalon 6/97, toinen lapsi syntyi 12/98 ja kolmas 4/01. Naimisiin mentiin 12/03 ja nyt asutaan omassa uudessa talossa ja kohta vietetään 10-vuotis päivää =)

Etenkin miehen suvun puolella kauhisteltiin kun ruvettiin perhettä perustamaan niin nuorina, eikä edes naimisiin menty vaikka vauva ilmoittikin tulostaan, mutta siinäpähän on kauhistelleet ihan rauhassa =)
 
odottaja81
Me oltiin oltu 8 kk yhdessäkun jätettiin ehkäisy pois, noin kuukausi tämän jälkeen muutettiin yhteen (aikaisemmin asuttiin eri paikkakunnilla) ja yhdessä oloa oli tullut 1 vuosi ja viikko täyteen kun testi näytti plussaa!
 
Velmutiainen
7 vuotta yhteiseloa takana, kun jätettiin ehkäisy pois viime elokuussa. Minä 24 ja mies 23, kihloissa 5 vuotta ja naimisissa 2 v. Nyt sitten odotellaan esikoista syntyväksi toukokuussa :heart:
 

Yhteistyössä