Kuinka kauna kestää ennen kuin mieheltänne tulee siemensyöksy?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
5min-1½h :D Seksi saattaa kestää toki 15-20 minuuttia sen jälkeenkin.
keskiarvo jossain tuossa keskivaiheilla varmaan..Pystyy pidättelemäänkin kyllä pitkään tarvittaessa eikä mielellään tule kovin äkkiä
 
hgikjkty
3 minuutista 60 minuuttiin.
kun vaihtelee asentoja ja pitää suutelutaukoja niin kyllä se 60minuuttiakin onnistuu helposti.
3 minuuttia on pika tai sitten viikon tauon jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Ei me jyystetä vaan yleensä koko aikaa, pussaillaan ja hyväillään välissä, harrastetaan suuseksiä ym.. Joten enpä oo kello katsellut.

Pikapanot on sitten eri juttu, esim miehenruokatunnilla ym ;)
Mutta eikö tässä kysytty pelkkää jyystöaikaa? Ei siis koko session kestoa esileikkeineen?

Vai käsitinkö mä väärin? :0
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Ei me jyystetä vaan yleensä koko aikaa, pussaillaan ja hyväillään välissä, harrastetaan suuseksiä ym.. Joten enpä oo kello katsellut.

Pikapanot on sitten eri juttu, esim miehenruokatunnilla ym ;)
Mutta eikö tässä kysytty pelkkää jyystöaikaa? Ei siis koko session kestoa esileikkeineen?

Vai käsitinkö mä väärin? :0
juuri näin, jyystö aikaa nimenomaan
 
klkjoioioioioioiio
No korkeintaan menee sen 10 minuuttia, välissä pitkiäkin taukoja. Mutta yleensä kestää n. 3 minuuttia. En ole kellottanut, mutta ei siinä kauaa mene kun mies saa, itse en ole koskaan saanut, ei sitä tuollaisessa ajassa voi saadakkaan... Mutta nautin seksistä kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Ei me jyystetä vaan yleensä koko aikaa, pussaillaan ja hyväillään välissä, harrastetaan suuseksiä ym.. Joten enpä oo kello katsellut.

Pikapanot on sitten eri juttu, esim miehenruokatunnilla ym ;)
Mutta eikö tässä kysytty pelkkää jyystöaikaa? Ei siis koko session kestoa esileikkeineen?

Vai käsitinkö mä väärin? :0
No miten mie voin sitä tietää kun harvemmin me jyystetään vaan, siis..Kun välissä on ihan että mies vaikka antaa mulle suuseksiä ja aina jyystämisen välissä pussaillaan.. Siis vaikea selittää..

Kun aloitetaan jyystäminen niin me tehdään seksin aikana muutakin vielä väleissä kun pelkästään jyystetään.. Siis.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Ei me jyystetä vaan yleensä koko aikaa, pussaillaan ja hyväillään välissä, harrastetaan suuseksiä ym.. Joten enpä oo kello katsellut.

Pikapanot on sitten eri juttu, esim miehenruokatunnilla ym ;)
Mutta eikö tässä kysytty pelkkää jyystöaikaa? Ei siis koko session kestoa esileikkeineen?

Vai käsitinkö mä väärin? :0
No miten mie voin sitä tietää kun harvemmin me jyystetään vaan, siis..Kun välissä on ihan että mies vaikka antaa mulle suuseksiä ja aina jyystämisen välissä pussaillaan.. Siis vaikea selittää..

Kun aloitetaan jyystäminen niin me tehdään seksin aikana muutakin vielä väleissä kun pelkästään jyystetään.. Siis.. :xmas:
No sun pitää laskea ne yhteen tietty :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Siis tarkoittaako tuo kysymys että kuinka kauan seksi yleensä kestää? :/
Mä saan joka kerta vähintään 40 minuuttia,ellei kyseessä ole pikapano :p
HUh, kuinka usein? mahtaa olla reikä hellinä
No ei ole hellänä :D Päinvastoin,hyvältä tuntuu ja minusta on mahtavaa että mies kestää noin kauan :p Ei se koko aika ole sitä jyystämistä,välillä työntää mulkkunsa oikein syvälle ja pitää siellä ja samalla hitaasti työntelee sitä ollen koko ajan sisällä,asentoja vaihdellaan yms. ;)
 
unikuu108
se on aina kyllä kohteliaasti yrittänyt pidättää kunnes minä saa ja sit se antaa tulla niin et korvista tursuu.. :kieh: :kieh: :kieh:
mut aina ei onnistu.varsinkin jos on ollut pitempi tauko välissä..
 
huij
Alkuperäinen kirjoittaja klkjoioioioioioiio:
No korkeintaan menee sen 10 minuuttia, välissä pitkiäkin taukoja. Mutta yleensä kestää n. 3 minuuttia. En ole kellottanut, mutta ei siinä kauaa mene kun mies saa, itse en ole koskaan saanut, ei sitä tuollaisessa ajassa voi saadakkaan... Mutta nautin seksistä kuitenkin.
joo yleensä toi 3min :( yritä nyt sit tulla siin...
hieman aina piruilen miehelle kolmen minuutin munasta ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Siis tarkoittaako tuo kysymys että kuinka kauan seksi yleensä kestää? :/
Mä saan joka kerta vähintään 40 minuuttia,ellei kyseessä ole pikapano :p
HUh, kuinka usein? mahtaa olla reikä hellinä
No ei ole hellänä :D Päinvastoin,hyvältä tuntuu ja minusta on mahtavaa että mies kestää noin kauan :p Ei se koko aika ole sitä jyystämistä,välillä työntää mulkkunsa oikein syvälle ja pitää siellä ja samalla hitaasti työntelee sitä ollen koko ajan sisällä,asentoja vaihdellaan yms. ;)
Siis sen poliisin kanssako? vai onko sinulla ihan vakituiseen mies?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
No sun pitää laskea ne yhteen tietty :LOL:
No mä otan illalla kellon viekkuun ja vilkasen paljon se on kun aloitetaan, sitten "Jaa jyystöä 5min" nyt pusuja "jyystöä 4min" nyt suuseksiä "jyystöä 10min" nyt hyväilyä muuten jne... :LOL:
Muista kirjoittaa ylös ettet unohda edellistä lukua keskenkaiken. Muuten täytyy pitää tunnin tauko ja aloittaa alusta :headwall:
 

Yhteistyössä