Kuinka monella oma asunto?

Me alettiin eilen pohtimaan jos ostettais rivitaloasunto ens syksynä..Tosin silloin olen opiskelija(toivottavasti) ja mies työssäkäyvä...
Syksyllä vois se lapsikin ilmoittaa itsestään jos haluaisi...Näin ollaan suunniteltu alustavasti..
Olis kiva kuitenkin kuulla miten suuren lainanotto onnistui ja sen takaisin maksu...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2006 klo 11:08 taizii kirjoitti:
Me alettiin eilen pohtimaan jos ostettais rivitaloasunto ens syksynä..Tosin silloin olen opiskelija(toivottavasti) ja mies työssäkäyvä...
Syksyllä vois se lapsikin ilmoittaa itsestään jos haluaisi...Näin ollaan suunniteltu alustavasti..
Olis kiva kuitenkin kuulla miten suuren lainanotto onnistui ja sen takaisin maksu...
En kyllä teidän tilanteessa lainaa ottaisi! :\|
Jos olet pelkkä opiskelija ja vielä lapsikin suunnitteilla. Asukaahaan vuokralla vielä joku vuosi. Käy koulu loppuun ja ostakaa sitten, kun sinäkin olet vakitöissä. =)
 
asuttiin omas rivari kolmiossa viel elokuussa mutta nyt vuokaralla ensi kesään asti jolloin oman omakotitalon arvioitu valmistumis aika eli maksan ennemmin omnaa pois... pikkukakkonen syntyy huhtikuussa eli ei ehi ihan viel uuteen kotiin vaan kokee sit aika pienenä ekan muuttonsa... ajateltiin näin että sitte jos niin tiukaksi vetää ni myydään talo pois ja keksitään jotain muuta.... pankki on ollut tähän asti kaikessa vielä ihan suosiollinen... jos löydätte mieleisenne niin rohkeutta ja voimia.... voihan lainaan sopia muutamksi ekaksi vuodeksi hiukan pienenmmät lyhennkset jos tuntuu että opiskelija/kotiäiti ja työssäkäyvän rahat ei riitä....