Kuinka monella puolison nimi tatuoituna?

  • Viestiketjun aloittaja LadyInk
  • Ensimmäinen viesti
LadyInk
Mulla lukee mieheni nimi jalassa. Se on osa isompaa kuvaa, mutta selvästi erottuu hänen nimensä sieltä.
Tästä on nyt sitten saanut kuulla yhdeltä jos toiselta, miten typerää on tatuoida miehensä nimi nahkaansa.

"Entä jos te erootte?!" - No, mieheni on ehdottomasti elämäni Suuri Rakkaus ja lapsieni isä. Hän tulee aina olemaan iso osa elämääni, tapahtui mitä tahansa.
11v. ollaan oltu yhdessä ja rakkaus sen kuin syvenee, vaikka vastoinkäymisiäkin on ollut <3

Kuinka monella on puolison nimi tatuoituna ja millaisia kommentteja se on kirvoittanut?
 
Blue
Kenenkään nimeä on ihooni kirjoittaisi mutta mulla on sekä lapsista että miehestä tatuoinnit kyllä. Ja sillä juuri miehestäkin että hän on mun Elämäni Rakkaus ja lasteni isä, ja ollut minun jo miltei 20 vuotta, ja osa elämääni 30 vuotta.
 
lucifer
Mies on elämäni suurin rakkaus ja eroamme vain kun kuolema meidät erottaa. Silti en tatuoi hänen nimeään ihooni ja kielsin miestänikin tatuoimasta omaani ihoonsa kun oli tekemässä sitä.
 
gjkgsm
Meillä on samanlaiset tatuoinnit sormusten sijaan mutta ei mitään nimiä, mun mielestä nimet vaan on junttia tatuoida. Paljon kivempi ottaa sellaiset tatuoinnit mistä vain me kaksi tiedämme niiden merkityksen.
 
Petronelliina
Ikinään en tatuoi mieheni, lapseni, koirani, naapurini, suosikki näyttelijäni tai kenenkään nimeä kehooni. Ei vain ole minun juttu. :) Sama muotokuvien suhteen; ei tule lapsen vauvakuvaa, jalanjälkeä, miehen kasvokuvaa, koiran kuvaa tmv.

Mieheni siskolla on rintaan tatuoitu lapsensa nimi (nyt lapsi 3v), koska lastaan niiiiiin rakastaa, eikä kadu tuota kuvaa koskaan. Kornia minusta jo nyt, saati sitten kuin tämä lapsi on keski-ikäinen mies, jonka nimi koristaa melkoisen suurella fontilla oman äidin tissiä..

Minulla on koko yläselän peittävä tatuointi, joka kuvaa perhettäni. Siellä on muunmuassa puun oksa, jossa on jokaiselle perheenjäsenelleni yksi kukka. Ja kaksi liljaa; isompi ja pienempi (minä äiti ja lapseni). Lisäksi kyljessäni on avain, joka kuvastaa sitä, että olen vapaa elämässäni niin monella tavalla. Vapaa tupakasta, minulla on koti, vapaus päättää vartalostani, vapaus päättää asioistani, vapaus valita jne.
 

Yhteistyössä