Kuinka monen mielestä kavereiden lapset ei ole ihania ja suloisia?

  • Viestiketjun aloittaja pöö
  • Ensimmäinen viesti
pöö
Minun kaverilla on kaksi lasta. Vanhempi on ihan kauhea ja ilkeä ja toinen on alle vuoden mutta seuraa siskonsa jalanjälkiä.
Myöskin vauvasta asti on nuorempi ollut tosi kummallisen näköinen. Siis ei herätä minussa mitään semmoisia "oi ku on suloinen"- tunteita.
Hirveää tuntea näin parhaan ystävänsä lapsista.
 
tytönjapoikienmamma
Mitä näillä tämäntyyppisillä aloituksilla haetaan. Ei kai nyt kaikki ihmiset muutenkaan ole ihania, kauniita ja suloisia. Ihmisiä on joka lähtöön, tietenkin.
 
ev
parhaan kaverini lapsesta tykkään, mut en kestä sen tekoitkua joka helvetin välissä, on kuitenkin jo 7v. toisen kaverin lapset on vaan yksinkertaisesti huono käytöksisiä ja ihan vanhempien omaa vikaa. ja naapurin lapset.... oi herranen aika! ne tappelee ku katujätkät. vetelee toisiaan ihan turpaan. 11v tyttö ja 9v poika. puhuvat kamalalla tavalla toisilleen, ovat sellaisia rämäpäitä että huh. poika on sellainen ärsyttävä räkänoka näköinenkin, oikein kukaan ei tykkää siitä.. :( kamalaa mutta totta.
 
eikait siinä
Lapsia on monenlaista, en minäkään kaikkiin tuttavieni lapsiin ole "ihastunut". Omat lapset ovat ne ihanimmat kuitenkin mutta joitain aivan ylisöpöjä lapsia tiedän myös.
 
ap
Mietin kans sitten niitä ihmisiä jotka sanoo että kaikki lapset on tosi suloisia. Sattumalta näillä ihmisillä ei ole omia lapsia. Että onko tämä vain jotain lapsettomien juttuja että kaikki lapset on ihania.
 
Mä en ole niin vauvojen ja lasten perään, että automaattisesti pitäisin kaikkia lapsia jotenkin extrihanina tai suloisina tai olisin kiinnostunut Ebbamarian jokaisesta uudesta kehityskänteestä. Mun mielestä ei edes parhaan ystävän lasta tarvitse pitää supersuloisena vain sen takia, että se nyt sattuu olemaan parhaan ystävän lapsi.
 
Hep! Mun mielestä ei ole mikään automaatio, että kaikkien kavereiden kaikki mukulat on ihania ja höpönuttusiaputtusia söpöliinejä.

Juontanee juurensa siitä, etten alunalkaenkaan ole koskaan ollut lapsi-ihmisiä, enkä ole pitänyt edes vauvoja suloisina ennen kuin sain oman esikoiseni. Siihen saakka kaikki rääkyvät ipanat ovat olleet enemmänkin ärsyttäviä. Sen sijaan eläinlapset ovat kaikki suloisia ja ihania :kieh:
 
mamma
pakko myöntää, että yhdellä kaveriperheellä on ihan kauheat kakarat, suloisia kuin enkelit (ulkonäöltään) mutta ihan hirveitä...eikä se äitikään niitä jaksa, juuri sanoi että hän on niin onnellinen ku pääsi kotoo pois (töihin).
 

Yhteistyössä