kuinka monen mies juo ja jos sinä saisit päättää..

  • Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti
Minä olen traumatisoitunut alkoholistien lapsi, meillä ei juoda - juomalla.
Mies on itse päättänyt tähän perheeseen tulla, joten hänkään ei juo. Onko se sitten pakon sanelema päätös, en tiedä.
 
Juo? Siis paljonko... No, tuo oma juo sen verran vähän ja harvoin, että mun puolesta ottakoot kun huvittaa.
Toki jos joka viikko ois tapana vetää nuppi täyteen, sekoilla ja kärsiä jättikrappiksesta, niin kyllähän se kävis varsinkin ajan kanssa häiritsemään.
 
kyläluuta
meillä juodaan molemmat ihan tarpeeksi vähän. kotona odottaa tonkka viiniä jota tänäänkin juon muutaman lasillisen.

ittekin alkoholistiperheestä lähtöisin joten sallittu raja aika korkealla. ehkä enemmän kuinka paljon ja miten käyttäytyy kännissä. meillä ei lähdetä oikeastaan ikinä baariin vaan ollaan kotona ja tehdään remppahommia samalla. eli ei konttailla pitkin pihoja tms.
 
Juo mitä juo, en rajoita, kun osaa ottaa kohtuudella. Me otetaan pari kertaa viikossa lasit viiniä illalla, ja ehkä kerran kuussa mies käy baarissa oluilla. Ympärikännejä ei ole ottanut sitten suunnilleen teinivuosien (on nyt 35v).

Ja itse otan samoin, viiniä viikossa 2-4 lasia. Kun joskus harvoin käyn baarissa/bileissä, saattaa mennä kokonainen pullo illan mittaan... :whistle:
Mä en ota muuta alkoholia kuin viiniä ja shamppanjaa B)
 

Yhteistyössä