Kuinka monessa osoitteessa olet asunut? Ja ikäsi?

  • Viestiketjun aloittaja ..vieras..
  • Ensimmäinen viesti
Mieh
Kymmenissä, mutta viimeiset 22 vuotta samassa (lukkunottamatta talon remppa-aikaa, jolloin oltiin vuoden verran evakossa.)

Äitini joskus kertoi, että kun alkaa tutustumisen uuteen potilaaseen, niin katsoo ensimmäisten joukossa sen, kuinka monta kertaa osoite on lähivuosina vaihtunut.
Tiheä vaihtuminen antaa sairaudelle - mikä se sitten onkaan (äiti sisätautien erikoislääkäri) aina pikkuisen huonomman ennusteen kuin pysyvä osoite...

:)
Pitää muuten paikkaansa. Meillä hoitoon pääsy tytöllä viivästyi muuton takia. Ei oltu vielä kirjoilla uudessa paikassa ja vanhassa eivät halunneet alkaa enää tutkimaan kun muutto oli 3 viikon sisään.
 
kjyfki
Viides menossa, ikää 26v.

Eka koti alle 1v, toka koti 1-18v, opiskelija-asunto 18-19v, avoliittoon vuokra-asuntoon 19-23v, ja perheen pysyvämpi koti ostettiin kun olin 23v.
 
Samamies
Ennen täysi-ikäisyyttä tuli asuttua kuudessa eri osoitteessa. Lukion jälkeen muutto Helsinkiin ja opiskelijaelämän aikana osoite vaihtui todella usein, eräässäkin kämpässä asuin peräti viikon. Mutta eipä siitä tullut edes osoitteenmuutosta tehtyä, joten yhteensä niitä tuli n. 10. Sitten myöhemmin vielä 4 lisää. Joten n. 20 eri osoitetta kertynyt 40 vuoden ikään. Tässä ei siis mukana muutaman viikon asuilut kaverien nurkissa kun etsii kämppää tms.
 
Lapsena kahdessa ja täysi-ikäisenä nykyinen on toinen osoite.. ei kylläkään lopullinen / toivottavasti edes kovin pitkäaikainen enää..

Yhteensä siis 4:ssä, joskin olen myös laskenut asuneeni myös yhdessä osoitteessa lisää koska käytännössä siellä asuin 1,5 vuotta vaikken kirjoilla koskaan ollutkaan.. :)

Ikää 22v.
 
37v
10-11. Lapsuudessa 3 eri osoitetta (kaikki tosin 3km säteellä, paritalo-rivitalo-oktalo), opiskeluaikana useampia, vähintään kerran vuoteen vaihtui asunto. Nyt viimeisimmässä olen asunut 12v. Ikää 37v.
 

Yhteistyössä