Kuinka moni käy kurkkimassa?

Kyselin tätä samaa joskus vissiin jo yli vuosi sitten, kun en enää viestiä ohjelman muistista löytänyt. Nyt kysyn samaa, eli kuinka moni käy täällä kurkkimassa, vaikkei mitään puumerkkiä itsestään jätäkään? Tuntuu, että väliin on niin kovin hiljaista =)
 
Minä tunnustan, tulee kurkittua välillä mitä täällä jutellaan, olisko mitään kiinnostavia aloituksia tms. Eipä tule itse laitettua aloituksia kovin usein. Mutta täällä ollaan lähes joka päivä. Jonkun verran seurailen tuota vauvakuume- ja mitäs nyt puoltakin. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 23:26 höh kirjoitti:
Tosi harvoin enään käyn täällä on vaan sisäpiiri porukkaa uudet ei ole tervetulleita
Apua, ei kai pidä paikkansa... :eek: Itse taidan lukeutua vakkareihin, mutta en missään nimessä allekirjoita mitään sisäpiiriväitettä. Kyllä kaikki on tervetulleita! Samat "naamat" täällä paljolti pyörii, mutta siksi just tämä aloitus, kun ihmetyttää, että missä kaikki muut on ja miksei niitä näe? Tule mukaan vaan =) :flower:
 
Elzu
No minä olen vuosikaudet ollu välillä aktiivisempi ja sitten taas en =)

Eräältä palstalta kun "jouduin" poistumaan erään ihmisen takia, niin tänne on ollut mukava palata raapustelemaan ahkerammin.

Kovin montaa en kyllä muista tältä palstalta, vaan haitanneeko se mittän :p
 
kurkkija minäkin aina välillä ja välistä raapustan jotain.
Aika uusi olen minäkin, mutta en ole koskaan kokenut olevani ulkopuolinen, kiitos teille muille.

Nyt meen kurkkimaan poikaa, nukkuu jo neljättä tuntia partsilla, on kyllä pari kertaa tässä välissä käynyt rinnalla ja taas sitten jatkanut uniaan. =)
 
Käyn kurkkimassa ja kommentoin heti, kun on jotain sanottavaa. En ole mikään palsta-aktivisti, mutta en ole koskaan kokenut olevani "ulkopuolinenkaan". Mulla on kuitenkin elämää tämän palstan ulkopuolellakin... ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 21:02 Footballers Wife kirjoitti:
Kyselin tätä samaa joskus vissiin jo yli vuosi sitten, kun en enää viestiä ohjelman muistista löytänyt. Nyt kysyn samaa, eli kuinka moni käy täällä kurkkimassa, vaikkei mitään puumerkkiä itsestään jätäkään? Tuntuu, että väliin on niin kovin hiljaista =)
Minä käyn kurkkimassa päivittäin, mutta aika vähän tänne vastailen. Enempi kirjoittelen tuolla mitäs nyt-osiossa ja taaperoissa.. :ashamed:
 
Kait se on tunnustettava. Lähes päivittäin tulee kurkittua näillekin sivuille, harvemmin jaksan kirjautua tai kommentoida. :ashamed:
Piti tätäkin avausta pari kertaa kurkata, ennen kuin kirjauduin ja tunnustin. :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 20:36 mamma-72 kirjoitti:
Käyn kurkkimassa ja kommentoin heti, kun on jotain sanottavaa. En ole mikään palsta-aktivisti, mutta en ole koskaan kokenut olevani "ulkopuolinenkaan". Mulla on kuitenkin elämää tämän palstan ulkopuolellakin... ;)
Työssäkäyvät äidit eivät varmasti niin paljon täällä ehdi kurkkimaan, mutta kyllä mun on ainakin omasta puolestani sanottava, että kotona olevana äitinä tämä kaksplus on ollut oiva äitirinki, henkireikä, tukiasema ja viiteryhmä, mihin mielelläni olen kuulunut eikä se tarkoita, etteikö elämää muka olisi tämän palstan ulkopuolella, että siinä mielessä pikkuisen ikävästi sanottu tuo, vaikka silmäniskulla kommenttisi varustitkin :ashamed:
 
Kurkkimassa käyn aina kun ehdin, joskus päivittäin ja nyt kun töissä taas vähän aikaa niin silloin tällöin. Aika harvoin kirjottelen. Ja vielä harvemmin olen kirjautuneen omalle nikille, sitä ei vaan viiti =) siis kirjautua usein...siis harmaana taustalla =)
 
well
:wave: ei vaan tuu vastailtua kovin monesti. jotkut jutut kolahtaa niin kympillä ja samaa kokemusta tai tunnetta eletään meillä myös useidenkin ap.den kanssa mutta jotekin vaan ei tuu vastattua. tuntuu kyl hyvältä et kanssa sisaria löytyy eikä pohdi tätä maailman menoa yksin omalta kantilta katsottuna. saa jonkin laista "vertaistukea". kiitos vaan teille jotka jaksatte kirjoitella =)
 
Tosi paljon kurkistelen :wave: Kuopus on niin liikkuvainen (1v 2kk), että hän ei anna minun juurikaanistua paikoillaan. Hän nukkuukin enintään tunntin kerrallaan ja sen hetken yritän opiskella. Siksi kommentoin niin harvoin - haluttaisi kyllä. Minullekin tämä palsta on kuin kurkistus ovesta ulos =) Käyn kyllä töissä välillä ja koulullakin, mutta varsinaisia äitejä en tapaa juuri muualla kuin täällä. Eikä minulla kyllä yhtään hävetä tunnustaa, että täällä on hauska piipahdella =) :flower:
 
:wave: Tunnustan. Esikon aikana kävin päivittäin keskustelemassa ja kurkkimassa, mutta sit alkoi työt ja harvemmin ehdin käymään. Nyt odotan toista ja jotenkin sitä taas eksyi tänne. ;) Olen kurkkinut myös tuolla odottajien puolella ja vastailen omia kokemuksia, jos on mielenkiintoinen aihe.

Eli heippa vaan kaikille! Tässä ehti olee reilun vuoden tauko ja nyt taas täällä.
 

Yhteistyössä