Kuinka moni lähtee Edeniin "esittely" reissulle ??

Meille tuli kirje tänään ja varasin meille 99e, 2 vuorokautta, 2 aikuista ja 2 lasta..plus allasosaston vapaa käyttö ja aamupala..
siinä on vain se ehto että pitää käydä kuuntelemassa se esittely niistä lomaosakkeista...

:D

oikeasti arvo n.300e...
kerrankin päästiin johonkin halvalla minne on pitkään haluttu...
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mulle tulee noita varmaan 4-5 kertaa vuodessa enkä ole koskaan mennyt. Joskus voin mennä kunhan jooku kertoisi kokemuksia, että kannattaako.
Miten pitkä se esittely on?
Mitä kautta teille tulee? Mäkin haluan! :D
Meillä kesti varmaan 3 tuntia, mutta ens kerralla aion kyllä tehdä pontevasti selväksi ettei kiinnosta..
 
ekan kerran meille tuli se ja väestörekisterikeskuskseta ja itellasta ovat saaneet meidän tiedot..
monelta olen kuullu että se on sellaista tuputtamisista tunnin verran..vähän yli..sit jatkoo "hauskan" pito..
pakkohan ei ole mitään ostaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mulle tulee noita varmaan 4-5 kertaa vuodessa enkä ole koskaan mennyt. Joskus voin mennä kunhan jooku kertoisi kokemuksia, että kannattaako.
Miten pitkä se esittely on?
Mitä kautta teille tulee? Mäkin haluan! :D
Meillä kesti varmaan 3 tuntia, mutta ens kerralla aion kyllä tehdä pontevasti selväksi ettei kiinnosta..

elä viitti...3 tuntia
:headwall: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mulle tulee noita varmaan 4-5 kertaa vuodessa enkä ole koskaan mennyt. Joskus voin mennä kunhan jooku kertoisi kokemuksia, että kannattaako.
Miten pitkä se esittely on?
Mitä kautta teille tulee? Mäkin haluan! :D
Meillä kesti varmaan 3 tuntia, mutta ens kerralla aion kyllä tehdä pontevasti selväksi ettei kiinnosta..
Me ollaan ukon kanssa majoituttu muutamaan Holiday Clubin paikkaan ja täytetty siellä sellainen palautelappu miten loma sujui :D
 
tyttötrion äippä
Me ollaan oltu pari kertaa esittelyssä ja elokuussa taas mennään.kannattaa tehdä heti selväksi ettei ole osatoaikeissa ja on niin p.a että nytkin tulitte vaan kun saitte niin halvalla. Muksut mukaan vaan,nopeuttaa entisestään.Etenkin jos sattuu uhmiskohtaus päälle..:D
 
taina
No en ikinä! Mulle tulee jatkuvasti niitä kirjeitä, mutta niin hemmetin köyhä en myönnä olevani, että vapaaehtoisesti lähtisin kuuntelemaan minkään sortin esittelypuhetta lomaosakkeesta, yök!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja taina:
No en ikinä! Mulle tulee jatkuvasti niitä kirjeitä, mutta niin hemmetin köyhä en myönnä olevani, että vapaaehtoisesti lähtisin kuuntelemaan minkään sortin esittelypuhetta lomaosakkeesta, yök!!!
Tulispa mullekin! :(
 
tanttara
Hehheh, me saatiin ilmainen majoitus, allasosaston käyttö sekä aamiaiset valitsemassamme Holiday Clubin kylpylässä, kun kävimme eräässä toimistossa keskustelemassa parin tunnin ajan viikko-osakkeista. Sieltä saatiin lahjakortti, joka oikeutti 2 vrk:n ILMAISEEN kylpylä- ja majoituspakettiin! Itse saatiin jopa valita ajankohta, milloin haluamme mennä :)
Sen jälkeen on tullut näitä maksullisia tarjouksia, joissa esittelyaika verottaa siis sitä vapaata oleskelua kylpylässä, eipä olla enää osallistuttu! :)
 
sisäpiiri
Esittely kestää yli tunnin vaikkei juurikaan asiaa olisikaan. Esittelijöillä on pidettävä asiakasta siellä esittelyssä tietty aika. Esittelystä ei kannata kieltäytyä paikan päällä vedoten mihinkään, koska silloin saatte maksaa lomanne normihintaan. Lisäksi, muistakaa, että nämä esittelyt joita Holiday Club (Resorts)pitää, ei liity millään tavalla Holiday Club (Spa Hotels) kylpylään jossa majoitutte. Eli kaksi eri firmaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me oltas menossa.. Kauankohan se kestää? Mietityttää vain lapset mihkä ne voi laittaa siks aikaa kun eivät jaksa 5min kauempaa istua paikallaan..
Tampereen kylpylässä on ainakin siellä "esittelytilassa" lapsille oma nurkkaus, jossa on leluja, telkku ja muistaakseni pleikkarikin jne..
Luulis et muualtakin löytyy, koska monet sinne kylpylälomalle varmaan menee koko perheen voimin
 

Yhteistyössä