kuinka moni lopettanu tupakanpolton

Ootteko lopettanu yksinään vai yhdessä miehen tai jonkun kaverin kans? kuinka lopettaminen sujui?
Ite tai siis miehen kans lopetettiin kolme viikkoo sitte. Tai siis pitää kai sano, että edelleen yritetään lopettaa mutta ollaan oltu kolme viikkoo polttamatta :D Ihmeen helppoo tämä on ollu. Jos ei ota huomioon tätä lisäntynyttä karkin mussutusta, josta johtuen ei uskalla enää vaa'alle mennä |O
 
Lopetin ite eka, mies kolme viikkoa perässä :D

Mulle lopettaminen oli yllättävän helppoa, ei tullu ees vierotusoireita, mies sitte ostiki kaiken mahdollisen avun apteekista, mahottomat vierotukset tuli :/
 
noi
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä lopetin kun plussasin, mies vuoden myöhemmin.
Se kävi helposti kun oli hyvä syy... Nykyään tosin poltan viihteellä, mutten ikinä osta tupakkaa. Pummi mikä pummi :whistle:


lopetin kun aloin odottamaan esikoista,sitten taas alkoi,kakkosen plussasta taas stop..ja siitä polttamatta...mutta epäilyttää että viihteellä kans tulis sauhuteltua..kuinka onnistut sitten olemaan muuten polttamatta
 
Kohta vuosi täynnä tupakoimattomuutta. Lopetin seinään kun alkoi tuntua keuhkoissa liian pahalta eikä varmasti edesauttanut raskautumista. Helppoa oli kun oli päätöksen tehnyt vaikka olin polttanut ihan kiitettäviä määriä joku 6v.

Asiaa auttoi suuresti se että mies on lopettanut jo useampi vuosi sitten. En kyllä tiedä miten se silloin onnistui kun mä vain jatkoin röyhyttelyä :saint:
 
JONSERED Karhunkantaja
Useita kertoja olen lopettanut, viimeksi liki 15 vuotta sitten. enkä ole aloittanut uudestaan. Mitään vieroitusoireita ei tullut, vaikka poltin kaksi askia Norttia päiväässä, vähintään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
onko hirmuiset himot ollu tupakkaan?meillä on menossa ukon kans champix kuuri ekaa viikkoo ja huomenna pitäs olla lopetus päivä..
Sehän tässä ihmetyttääki ku ei mitää kauheita vierotuksia oo tullu. Viime viikolla oli vielä kahvin ja syönnin jälkeen sellanen 'nyt tupakalle' olo, mut sekin on tämän viikon aikana hävinny.
 
IhanaValo
Mie lopetin ku sain ekan plussan, miehen piti kans, mut varmaan ees yrittäny.
No, ku esikko oli syntyny, jonkin ajan päästä aloin uudelleen polttaa :ashamed:
Sit taas kun sain plussan, lopetin ja nyt on kuopus jo pian 8kk, enkä oo sortunut vaikka mies polttaa edelleen.
Aina se sanoo että joo joo, hän yrittää, mut silti, ihan nakutettuna se menee partsille:(
 
Yksinäni lopetin, mies lopetti n. 1kk mun jälkeeni kun kyllästuyi mun jatkuvaan niuhottamiseen pahasta hajusta yms... ilman mitään nikotiini tuotteita lopetin ja jos olisin tiennyt miten helppoa se oikeesti oli oisin lopettanut minta vuotta aikasemmin...
Niin joo ja lopettamisesta on nyt 3v4kk :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piia-:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
onko hirmuiset himot ollu tupakkaan?meillä on menossa ukon kans champix kuuri ekaa viikkoo ja huomenna pitäs olla lopetus päivä..
Sehän tässä ihmetyttääki ku ei mitää kauheita vierotuksia oo tullu. Viime viikolla oli vielä kahvin ja syönnin jälkeen sellanen 'nyt tupakalle' olo, mut sekin on tämän viikon aikana hävinny.
Mulle tulee edelleen noita "lähetääs sitte tupakalle" - juttuja kuten mielitekojaki, ollu sentäs ilman kohta 4 v jo

:D
 
heips
odotin esikoista lopetin n.3kk ennen kuin tulin raskaaksi. ja tätä toista odottaessa lopetin ennen kuin plussasin. ihan yksin olen lopettanut ja helposti on onnistunut. nyt tässä tokassa raskaudessa alussa halutti välillä kovastikkin, mutta se unohtu ja ei käyny mielessänikään että poltan.. nyt sitten tän raskauden jälkeen voin kyllä olla polttamatta jos haluan mutta olen jo nyt päätänyt että jos mä joskun tupakan haluan polttaa niin kyllä poltankin. mä itse ainakin voin lopettaa jos vain tahdon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja noi:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä lopetin kun plussasin, mies vuoden myöhemmin.
Se kävi helposti kun oli hyvä syy... Nykyään tosin poltan viihteellä, mutten ikinä osta tupakkaa. Pummi mikä pummi :whistle:


lopetin kun aloin odottamaan esikoista,sitten taas alkoi,kakkosen plussasta taas stop..ja siitä polttamatta...mutta epäilyttää että viihteellä kans tulis sauhuteltua..kuinka onnistut sitten olemaan muuten polttamatta
Ei selvinpäin tee edes mieli, en tykkää tupakan mausta. Viihtelläkään en polta jos on savutonta seuraa. Tupakoijanakin olin enempi sosiaalinen tupakoija. :)
 
ktl
Uskomatonta miten helpolta se teillä kuulostaa :) Mulla on kokoajan pinna kireellä ja alussa sydän hakkasi ja kädet vapisi..No nyt on vähän helpottanut mutta tupakan tuska on valtava.Mieli tekee kokoajan..Yli kuukausi takana jo tupakattomuutta,milloin helpottaa?????
 
Alkuperäinen kirjoittaja ktl:
Uskomatonta miten helpolta se teillä kuulostaa :) Mulla on kokoajan pinna kireellä ja alussa sydän hakkasi ja kädet vapisi..No nyt on vähän helpottanut mutta tupakan tuska on valtava.Mieli tekee kokoajan..Yli kuukausi takana jo tupakattomuutta,milloin helpottaa?????
Jaa'a kukahan sen tietäis. On se vaan hassua kuinka tämäkin on erilaista. Itellä helpotti jo nyt kolmannella viikolla ja ktl potee vieläki vaikka menny jo yli kuukausi. KYllä se siitä vielä helpottaa :hug:

 
Lopetin kun toista lasta odotin, kyllä se kävi mielessä jatkuvasti, mutta ihmeen helppoa oli kun oli hyvä syy olla polttamatta. Se vähän ihmetyttää että miksi pariskunnasta mies ei lopeta samaan aikaan kuin nainen, eritoten jos on lapsi tulossa. Nykyisin röökinkäry ällöttää ja varsinkin toisen hengityksessä :x
 
Lopetin esikoista odottaessani. Muutaman poltin vielä odotusaikana. Myös biletyshommissa se tupakka tulee poltettua. Vaikeeta on minulla ollut aina tuo lopetus. Kerran aikaisemminkin lopetin ja olin 7 vuotta polttamatta, eron myötä sitten ratkesin uudestaan.
 
Mä lopetin aikoinaan miehen ja kaverin vedon lyöännin seurauksena. He löivät vetoa kumpi voi olla kauemmin polttamatta ja hävinnyt leikkaa tukkansa pois (kummallakin oli pitkä letti) ja mulla kun ei tukkaa ollut ollenkaan niin en viittiny ottaa osaa vetoon, vaan lopetin muuten vaan siinä sivussa. Nyt oon ollu polttamatta nelisen vuotta (muistaakseni). Tällä kertaa lopettaminen kävi helposti, aikasemmin ei oo onnistunut. Tosin johtusko siitä, että en ole lopettanut lopettamisen oikeassa merkityksessä, vaan saan polttaa omalla luvalla sen seuraavan tupakan millon tekee mieli, eli pidän tavallaan taukoa tupakan polttamisesta.

Välillä tulee (varsinkin jos on enempi kaljaa ottanut) sellanen olo, että kylläpä tupakka maistuisi, mutta en oo kuitenkaan sortunut.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Lopetin kun toista lasta odotin, kyllä se kävi mielessä jatkuvasti, mutta ihmeen helppoa oli kun oli hyvä syy olla polttamatta. Se vähän ihmetyttää että miksi pariskunnasta mies ei lopeta samaan aikaan kuin nainen, eritoten jos on lapsi tulossa. Nykyisin röökinkäry ällöttää ja varsinkin toisen hengityksessä :x
Niinpä, miun piti lapsia odottaessa etenkin käskee mies pois läheltä ku meinas ykä lentää sen hajun takia. Nyt sitä jo sietää, mut ei se hyvältä haise :x
 
Itse lopetin kun plussasin ja mies samaten, tosin hairahti muutamaan otteeseen, tupakan himo ei lähteny koko raskauden aikana, mutta polttamatta pysyin, kunnes pääsin synnäriltä kotiin, eikä asiaa kyllä helpottanut sekään että mies on taas koko ajan menossa tupakalle :headwall:
Tupakan haju kun aheittaa miulle ihan kauheen vimman päästä polttamaan itekkin |O Toivottavasti pystyis sitten kokonaan lopettaa viimeistään kun masuun tulee seuraava asukki..
 
Alda
Lopetin yhdessä äitini ja siskoni kanssa. Tuskasta oli todellakin. Nykyään poltan kylläkin jo silloin tällöon jos esim. viihteellä (lopettamisen aloituksesta yli 2 vuotta).
 
Mä lopetin plussattuani, sit lankesin uudestaan imetyksen loputtua. :ashamed: Mies lopetti tai paremminki vaihto sikareihin... Ei tosin joka päivä polttanu, nyttemmin tosin osti myös piipun ja sitä pössyttelee. Kumpaakaan ei vedä henkeen. Mä tein saman perässä eli sikareita tulee poltettua, mut ei samoissa määrin ku tupakkia aikanaan. Yhtään ei tee röökiä mieli, pelkkä ajatus paperin kärystä tekee pahaa. Lopetus raskauden takia oli kans helppo.
 

Yhteistyössä