Kuinka moni myynyt kaikki vauvatavarat/vaatteet pois?

No mä olen tässä juuri myymässä kaiken, kun ei mahdu mihinkään ja ei ole suunnitteila useaan vuoteen lisää lapsia. Ehkä joskus viiden vuoden päästä. Myyminen on rasittavaa, en jaksaisi kaikkia kuvata huuto.nettiin jne. Plääh. Kirppikselle joku kaunis viikonloppu.
Jos joku haluaa kasseittain vauvanvaatteita niin halvalla lähtee (hki). Saa tulla penkomaan.

Summa summarum: on.
 
Ainut mitä säästin esikolta toisille muksuille oli pinnasänky, verhokatos + verho (joita tosin useampikin jo oli.... ) sekä vauvan koppari, muutoin oon myyny kaiken pois aina =)

Tosin lapsiluku on nyt täynnä mutta edelleen meillä on pinnasänky ja verhokatos + 2 verhoa ja tuo vauvan istuin :D
 
Vepasto
Jos meille se kolmas lapsi suodaan, niin sen jälkeen myyn/annan pois vaatteet, vaunut ja kaukalon. Jätän syöttötuolin ja pinnasängyn, koska luultavasti mun siskot kuitenkin hankkii lapsia joskus. Ja kyllä mä tiedän, että sen neljännenkin lapsen joskus haluan, mutta sille hankittaisiin tavarat sit "uudet" tavarat.
 
me myytiin kun ei ollut tarkoitus enää tehdä toista lasta, tai siis vaatteet oli lahjoitettu pois, mutta kaukalot,vaunut sun muut oli myyty. Vaunut kun uuden omistajan mukaan lähti, niin seuraavalla viikolla tiedettiin taas oottavamme. Vaatteet saatiin takaisin, äippävaatteet sain lainata kaverilta ja siskolta sain niiden vauvavaatteet ja muuta roinaa mutta vaunut ja muut isot piti ostaa uudelleen =)
 

Yhteistyössä