Kuinka moni on jo äänestänyt?

juu
Minä kävin äänestämässä samaa kuin viime kerrallakin. Toivottavasti nyt pääsee läpi mutta ei taida vieläkään päästä. Tärkeintä on siis äänestää oikeaa puoluetta.
 
199
Ääni on annettu ja omalta osalta siivitetty PerusSuomalaiset voittoon:) Kepu ja RKP suurimmat häviäjät. Astrid-täti tekee niin hyvää työtä, että eduskuntavaaleissa ruåtsalaiset jäävät alle äänikynnyksen ja tippuvat eduskunnasta. Vihdoinkin suomalaiset pääsevät pakko-ruåtsista eroon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja |:
Mutta Phoebsilla olisi nyt kerrankin tialisuus vaikuttaa.
Niin tosiaan, en vaikuttanut vaikka äänestin presidenttiä enkä silloinkaan kun äänestin kansanedustajaa itselleni =) Vasta NYT voin vaikuttaa, eli siis kiillottaa sädekehääni äänestämällä *torvensoittoa* mamua!

Kaikki jotka äänestävät suomalaisia on rasisteja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Pääsen asialle vasta sunnuntaina mutta hyvä niin kun ehdokas on edelleen hakusessa.
Mitä suotta aikailet . Sulle on jo paras mahdollinen: 162.
Eikös tämä ole joku karvatassu.
Sinä sen varmaan paremmin tiedät, jos olet asiantuntija ja noista detaljeista kiinnostuneempi. Mutta Phoepsille ihan hyvä. Ja se on nyt tärkeintä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja |:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Pääsen asialle vasta sunnuntaina mutta hyvä niin kun ehdokas on edelleen hakusessa.
Mitä suotta aikailet . Sulle on jo paras mahdollinen: 162.
Eikös tämä ole joku karvatassu.
Sinä sen varmaan paremmin tiedät, jos olet asiantuntija ja noista detaljeista kiinnostuneempi. Mutta Phoepsille ihan hyvä. Ja se on nyt tärkeintä.
"al Chibib, Ahmed " eli karvatassu, jota en itse kyllä äänestäisi. Toivottavasti ei Phoepsikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja |:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Pääsen asialle vasta sunnuntaina mutta hyvä niin kun ehdokas on edelleen hakusessa.
Mitä suotta aikailet . Sulle on jo paras mahdollinen: 162.
Eikös tämä ole joku karvatassu.
Sinä sen varmaan paremmin tiedät, jos olet asiantuntija ja noista detaljeista kiinnostuneempi. Mutta Phoepsille ihan hyvä. Ja se on nyt tärkeintä.
"al Chibib, Ahmed " eli karvatassu, jota en itse kyllä äänestäisi. Toivottavasti ei Phoepsikaan.

jaha jaha... rasismi keijon päässä nousee... :whistle:

ketäs se keke on äänestäny? kun kerta kyselee että ketä äänestit niin hyviin tapoihin kuuluu sillon ite sanoa ekaks oma ehokkaansa...

en oo äänestäny vielä. jos en löyä KUNNON ehokasta niin en äänestäkkään. samoja mussuttajia ja omaan napaan tuijottajia tuntuu olevan koko sakki :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja |:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Pääsen asialle vasta sunnuntaina mutta hyvä niin kun ehdokas on edelleen hakusessa.
Mitä suotta aikailet . Sulle on jo paras mahdollinen: 162.
Eikös tämä ole joku karvatassu.
Sinä sen varmaan paremmin tiedät, jos olet asiantuntija ja noista detaljeista kiinnostuneempi. Mutta Phoepsille ihan hyvä. Ja se on nyt tärkeintä.
"al Chibib, Ahmed " eli karvatassu, jota en itse kyllä äänestäisi. Toivottavasti ei Phoepsikaan.

jaha jaha... rasismi keijon päässä nousee... :whistle:

ketäs se keke on äänestäny? kun kerta kyselee että ketä äänestit niin hyviin tapoihin kuuluu sillon ite sanoa ekaks oma ehokkaansa...

en oo äänestäny vielä. jos en löyä KUNNON ehokasta niin en äänestäkkään. samoja mussuttajia ja omaan napaan tuijottajia tuntuu olevan koko sakki :kieh:
Itse äänestin Kai Pöntistä (53)

 

Yhteistyössä