Kuinka moni on joskus hakenut vitsan kotiin?

  • Viestiketjun aloittaja Nyt meni hermot
  • Ensimmäinen viesti
ei koskaan omille
Sain lapsena remmiä, vitsaa, tukkapöllyjä ja henkistä väkivaltaa. Omiini en ole käyttänyt moisia keinoja, koskaan en ole lyönyt. Hyvin ovat kasvaneet puhumalla, esimerkillä.
Ihania nuoria aikuisia ja murkku
 
Piste
Alkuperäinen kirjoittaja ei koskaan omille:
Sain lapsena remmiä, vitsaa, tukkapöllyjä ja henkistä väkivaltaa. Omiini en ole käyttänyt moisia keinoja, koskaan en ole lyönyt. Hyvin ovat kasvaneet puhumalla, esimerkillä.

Sama täällä. Minun lapsiini ei koske kukaan pahasti. En minä eikä kukaan muukaan. Eikä edes uhkaa väkivallalla.
 
asdf
En ole. Pienenä sain Koivuniemen herraa ja tukkapöllyä.

Koivuniemen herra ei sattunut tippaakaan (se on ihan sen idea että koivuvitsalla on hiton vaikea lyödä kunnolla) ja se on minusta ihan ok rangaistus, sitä sai sovituista jutuista eikä koskaan silloin kun vanhemmat olivat vihaisia. En laske sitä oikeastaan fyysiseksi rangaistukseksi lainkaan.

Tukkapölly oli pahempaa, sitä antoivat vihaisena ja ikuiset emotionaaliset jäljet on jääneet.
 
ap
niin siis en ole itsekkään koskaan hakenut, mutta miettinyt olen miettinyt sen mahdollisuutta. En tietty oikeasti vitsaa antaisi, mutta voisi laittaa ajattelemaan enemmän, kuin esim. aresti.
 
Hakenut +Saanut
lapsena hain äitin pyynnöstä monta kertaa joskus yhtessä valtsimme hyvän vitsan tunsin nautintoa saatessani pyrstölle kerroin äitille tästä sain kovemmin vitsaa sillä seurauksella sain orkut äitini sylissä nyt aikuisena olen tätini sylissä ja päin vastoin nautimme hyvästä koivuvitsasta molempien reitet kastuvat kunnolla tässä leikissä Kertokaa onko saman tapaisia kokemuksia Kiitos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piste:
Alkuperäinen kirjoittaja ei koskaan omille:
Sain lapsena remmiä, vitsaa, tukkapöllyjä ja henkistä väkivaltaa. Omiini en ole käyttänyt moisia keinoja, koskaan en ole lyönyt. Hyvin ovat kasvaneet puhumalla, esimerkillä.

Sama täällä. Minun lapsiini ei koske kukaan pahasti. En minä eikä kukaan muukaan. Eikä edes uhkaa väkivallalla.
Ja täälä sama. Turhaa tota ees ois uhkailla kun se ei tiedä mitä piiska meinaa. Kasvatetaan muutoin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piste:
Alkuperäinen kirjoittaja ei koskaan omille:
Sain lapsena remmiä, vitsaa, tukkapöllyjä ja henkistä väkivaltaa. Omiini en ole käyttänyt moisia keinoja, koskaan en ole lyönyt. Hyvin ovat kasvaneet puhumalla, esimerkillä.

Sama täällä. Minun lapsiini ei koske kukaan pahasti. En minä eikä kukaan muukaan. Eikä edes uhkaa väkivallalla.
Ja täälä sama. Turhaa tota ees ois uhkailla kun se ei tiedä mitä piiska meinaa. Kasvatetaan muutoin.
 

Yhteistyössä