Kuinka moni on naimisissa?

  • Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Kirkossa oli vihkiminen. Goottiteemaiset häät ja vieraita n. 80.
Wau. Oliko sulla goottiteemaan soveltuva puku? (Tietty varmasti oli, tyhmä kysymys) Olisi kiva nähdä kuva.
Kyllä vaan. Tai ehkä enemmänkin keskiaikainen puku. Korsettinyöritykset edessä ja takaa, erittäin leveät hihat ja väri punainen+ musta.
 
No virallisesti vielä juu... :whistle:
Just printtasin II-vaiheen erohakemuksen.

Maistraatissa mentiin, aika salaa. Mun vanhemmat oli todistajina. Seittemän vuotta ehittiin olemaan naimisissa, 12 vuotta yhdessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Kirkossa oli vihkiminen. Goottiteemaiset häät ja vieraita n. 80.
Wau. Oliko sulla goottiteemaan soveltuva puku? (Tietty varmasti oli, tyhmä kysymys) Olisi kiva nähdä kuva.
Kyllä vaan. Tai ehkä enemmänkin keskiaikainen puku. Korsettinyöritykset edessä ja takaa, erittäin leveät hihat ja väri punainen+ musta.
Varmaan ollut todella upea puku. Oliko vieraat ottanut teeman hyvin vastaan, eli näkykö pukeutumisessa?
 
hopeahääpäiväkin on jo kohta parin vuoden takana että kolmeakymmentä yhteistä vuotta lähestymme :) ei voi olla laittamatta tätä Arto Juurakon runoa
Tasaasta
Lauvvantaiehtoona,ku olin tavaallu Kelan sanomat kolmannen kerran aloon tuumaalla,notta onkohan parahat vuaret jo takana, vai tulooko viälä jotaki uutta?
Sänkyhyn mennes sain irean:laitoon tyynyn jalkopäähän ja varpahat pääpualehen,orotin akan kommenttia.Tiistaina se vihroon kysääsi notta onko kaikki kohrallansa.Sanoon notta on. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Kirkossa oli vihkiminen. Goottiteemaiset häät ja vieraita n. 80.
Wau. Oliko sulla goottiteemaan soveltuva puku? (Tietty varmasti oli, tyhmä kysymys) Olisi kiva nähdä kuva.
Kyllä vaan. Tai ehkä enemmänkin keskiaikainen puku. Korsettinyöritykset edessä ja takaa, erittäin leveät hihat ja väri punainen+ musta.
Varmaan ollut todella upea puku. Oliko vieraat ottanut teeman hyvin vastaan, eli näkykö pukeutumisessa?
Mun suku ja ystävät olivat oikeen panostaneet. Parasta oli mun viittäkymppiä lähestyvät kummitädit, jotka molemmat oli todella innostuneita ja satsanneet teemaan. Lisäksi vanhaikainen ja kalkkis äitini oli goottimekossa :eek: Ukon puolelta oli vain jokunen laittaneet jotain pientä päälleen, muuten oli lähinnä vaan mustaa.
 
hyvin menee
Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:
hopeahääpäiväkin on jo kohta parin vuoden takana että kolmeakymmentä yhteistä vuotta lähestymme :) ei voi olla laittamatta tätä Arto Juurakon runoa
Tasaasta
Lauvvantaiehtoona,ku olin tavaallu Kelan sanomat kolmannen kerran aloon tuumaalla,notta onkohan parahat vuaret jo takana, vai tulooko viälä jotaki uutta?
Sänkyhyn mennes sain irean:laitoon tyynyn jalkopäähän ja varpahat pääpualehen,orotin akan kommenttia.Tiistaina se vihroon kysääsi notta onko kaikki kohrallansa.Sanoon notta on. :D
Ihanaa ja harvinaista nykyaikana. Onnea! Melkein kateeksi käy.
 
hyvin menee
Alkuperäinen kirjoittaja surusydän:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvin menee:
Alkuperäinen kirjoittaja surusydän:
Ensi vuonna tulee 15v täyteen :D Kirkossa vihittiin ja vieraita n. 100
Miksikäs olet surusydän?
Kun aloitin palstailun, olin juuri kokenut keskenmenon rv 20. Siitä siis nimimerkki... Vaikka elämässä on paljon myös ilonaiheita, niin tuo suru ei sydämestä häviä.
Totta, ei häviä. Itseltä kuollut esikoinen vauvana. Aikaa on paljon mutta sydämessä hän pysyy, kevät ja syksy ankeaa, toisena syntyi, toisena kuoli. Ihmisen muuttaa lapsen kuolema.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyvin menee:
Alkuperäinen kirjoittaja surusydän:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvin menee:
Alkuperäinen kirjoittaja surusydän:
Ensi vuonna tulee 15v täyteen :D Kirkossa vihittiin ja vieraita n. 100
Miksikäs olet surusydän?
Kun aloitin palstailun, olin juuri kokenut keskenmenon rv 20. Siitä siis nimimerkki... Vaikka elämässä on paljon myös ilonaiheita, niin tuo suru ei sydämestä häviä.
Totta, ei häviä. Itseltä kuollut esikoinen vauvana. Aikaa on paljon mutta sydämessä hän pysyy, kevät ja syksy ankeaa, toisena syntyi, toisena kuoli. Ihmisen muuttaa lapsen kuolema.
:hug:
 

Yhteistyössä