Kuinka moni on päiväunilta herättyään kuin perseelle ammuttu karhu? :D

  • Viestiketjun aloittaja "Mari"
  • Ensimmäinen viesti
"Mari"
Mä en saisi nukkua päikkäreitä. Oon ihan ihmishirviö kun herään! Tunti menee, että olo normalisoituu. Kiukkuan ja valitan ja oon ihan hermoheikko, jos päivällä nukun.
HArvemmin tulee nukuttuakaan, mutta joskus vahingossa nukahdan sohvalle.
Nukun vartista pariin tuntiin, jos ei kukaan herätä. Ja voi sitä, joka uskaltaa herättää :D
Onko muita päiväuniraivopäitä?
 
Mä nukun päikkäreitä äääärettömän harvoin. Siksi että olo on kurjempi niiden jälkeen kuin ennen. Ja sotkee illan nukkumaanmenon. Mielummin kärvistelen väsyneenä iltaan asti. En myöskään ole koskaan vahingossa nukahtanut sohvalle tms.
 
Täällä ilmoittautuu yksi päiväuniraivopää... Aika harvoin nukun päikkäreitä ja jos nukunkin niin nukun lepotuolissa, koska jos nukun makuullani niin nukun useamman tunnin ja lisäksi olen niin kiukkuinen kun herään että kaikkien kanssa asujien on syytä poistua paikalta...
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
[QUOTE="vieras";26210788]Mä oon ihan zombi päiväunien jälkeen, ja olo on kuin krapulassa. :D[/QUOTE]

Sama.. tämän takia en yleensä nukukaan päiväunia, on vaan väsyneempi ja huonompi fiilis kuin ennen päikkäreitä.
 
juuuu
Minä olen tosi pahalla päällä. Päikkärit ei jotenkin sovi mulle yhtään. meidän nuorimmainen on samanlainen. Herää aina äkäisenä päikkäreiltä ja ei pääse siitä millään yli
 
juuh
sama homma mullakin. kun esikoinen oli pieni nukuin aina päikkärit sen kanssa ja voi luoja mä olin aina raivona kun heräsin. Nykyään en enää uskalla päikkäreitä ottaa kun se raivo on niin järkyttävää..
 
"teajohanna"
Huoh. Olen aina kadehtinut ihmisiä jotka pystyy nukkumaan päiväunia. Itse kun en vaan nuku, ellen ole kuumeessa. En nukkunut edes nuorempana yötöiden jälkeen, en vaikka vauva olisi valvottanut yöllä (mitä he harvoin tekivät), enkä oikein krapulassakaan. Nykyään jos krapula iskee, menee unet ihan lopullisesti, niin yöstä kuin päivästä.

Mutta ne kerrat kun pienessä kuumeessa olen onnistunut nukahtamaan päiväunille, on olo ollut ihan onnistuneen autuas herätessä.
 
aloittaja itse
Lapseni on myös perinyt päiväuniraivon :D Lähes aina päikkäreiltä herätessä on oikea raivopää.
Nyt just odottelen kauhulla, että millä tuulella herra kohta herää...
 

Yhteistyössä