Kuinka moni on raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja pieniin päin
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Minä, mutta ei tästä tule lasta eikä p.askaa. Tuulimuna siis, vuodon alkua odottelen. :ashamed:

Voi ei... Otan osaa.
Eikös ne kaavi/lääkitse tuulimunatapauksissa?
Mulla todettiin viime maanantaina, sain uuden ajan ultraan kahden viikon päästä siitä. Eli siihen asti odotan jos tulee pois itsekseen. :/ Mä en oikein tiedä mikä on normaalikäytäntö, että kaavitaanko tai lääkitäänkö heti vai ei. Mutta se on varmaa ettei kohdussa kasva mitään, viikkoja olisi maanantaina ollut tasan 8, ja ne olisivat pitäneet paikkansa. Tiedän ja tikutin ovullaation, oli ajallaan. Mulla on melkoiset piinaviikot menossa. :ashamed:
Mä ihmettelen et miksei ne antanu lääkkeitä heti mukaan? Miksi ne antaa odotuttaa noinkin kauan.. Mä sain lääkkeet heti siellä ja kotiin mukaan..

2 vkoo on helvetin pitkä aika..
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Minä, mutta ei tästä tule lasta eikä p.askaa. Tuulimuna siis, vuodon alkua odottelen. :ashamed:

Voi ei... Otan osaa.
Eikös ne kaavi/lääkitse tuulimunatapauksissa?
Mulla todettiin viime maanantaina, sain uuden ajan ultraan kahden viikon päästä siitä. Eli siihen asti odotan jos tulee pois itsekseen. :/ Mä en oikein tiedä mikä on normaalikäytäntö, että kaavitaanko tai lääkitäänkö heti vai ei. Mutta se on varmaa ettei kohdussa kasva mitään, viikkoja olisi maanantaina ollut tasan 8, ja ne olisivat pitäneet paikkansa. Tiedän ja tikutin ovullaation, oli ajallaan. Mulla on melkoiset piinaviikot menossa. :ashamed:
Mä ihmettelen et miksei ne antanu lääkkeitä heti mukaan? Miksi ne antaa odotuttaa noinkin kauan.. Mä sain lääkkeet heti siellä ja kotiin mukaan..

2 vkoo on helvetin pitkä aika..
Se on helvetin pitkä aika. :snotty: Niin, tämä todettiin meidän neuvolassa, siellä kun on ultra. Naapurikunnan aluesairaalasta sit varmaan saa lääkkeet mukaan/joutuu toimenpiteeseen, kunhan pääsis vaan sinne asti. Varmaan ensi maanatain neuvolareissun jälkeen, blääh.

 
Dali
Täällä 41+5, tänään sydänkäyrän mittaus taas takana ja ylihuomenna sairaalaan sisällemeno ja käynnistys... Olis saanut kaveri tulla mielellään itseksensä ulos, vaikuttaa siltä, että on liian hyvät olosuhteet jotta viitsisi tulla pois omin nokkinensa. :) Odottavan aika on todella pitkä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
20+5 meneillään,ja typykkä taitaa olla melkoisen herkkä ulkoisille ärsykkeille :D Kokoajan jumppaamassa...mukavaahan se on tuntea ja tietää hänen voivan siltä osin hyvin :heart:
Mullakin näin :) Onko teilläkin la 25.12?

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Minä, mutta ei tästä tule lasta eikä p.askaa. Tuulimuna siis, vuodon alkua odottelen. :ashamed:

Voi ei... Otan osaa.
Eikös ne kaavi/lääkitse tuulimunatapauksissa?
Mulla todettiin viime maanantaina, sain uuden ajan ultraan kahden viikon päästä siitä. Eli siihen asti odotan jos tulee pois itsekseen. :/ Mä en oikein tiedä mikä on normaalikäytäntö, että kaavitaanko tai lääkitäänkö heti vai ei. Mutta se on varmaa ettei kohdussa kasva mitään, viikkoja olisi maanantaina ollut tasan 8, ja ne olisivat pitäneet paikkansa. Tiedän ja tikutin ovullaation, oli ajallaan. Mulla on melkoiset piinaviikot menossa. :ashamed:
Mä ihmettelen et miksei ne antanu lääkkeitä heti mukaan? Miksi ne antaa odotuttaa noinkin kauan.. Mä sain lääkkeet heti siellä ja kotiin mukaan..

2 vkoo on helvetin pitkä aika..
Se on helvetin pitkä aika. :snotty: Niin, tämä todettiin meidän neuvolassa, siellä kun on ultra. Naapurikunnan aluesairaalasta sit varmaan saa lääkkeet mukaan/joutuu toimenpiteeseen, kunhan pääsis vaan sinne asti. Varmaan ensi maanatain neuvolareissun jälkeen, blääh.
Koitahan kestää.... :hug: :hug:
 

Yhteistyössä