Kuinka moni on synnyttänyt

Kimppa
Olen synnyttänyt alakautta yhden sektion jälkeen. Onko sillä merkitystä, onko aiemmin tehty yksi vai kaksi sektiota? On äärimmäisen harvinaista, että aiemmat sektiot vaarantaisivat normaalit synnytykset (esim sektioarven repeäminen). Riippuu tietenkin mistä syystä sektiot on tehty. Onko esim jokin fyysinen ominaisuus, jonka takia vauva ei mahtuisi alakautta, jolloin varmasti sektiolinjalla kannattaisi jatkaa..
 
tehdään yleensä automaattisesti sektio. On riski ettei kohtu enää kestä supistuksia kahden sektion jälkeen tms. Näin olen kuullut. Ja itselleni tehdään kesäkuussa toinen sektio niin kätilö jonka kanssa juttelin sanoi mulle että mahdollisilla seuraavilla kerroilla tehdään automaattisesti sektio sen kummempia tutkimatta.
 
Joo mulle sanottiin osastolla tytön syntymän jälkeen että automaattisesti tulee sektio kun on jo kaksi sektiota takana.. Mutta kummitätini on synnyttänyt alakautta kahden sektion jälkeen ja kaikki meni hyvin. Toiveita elättelen että jos päästään loppuun asti tässä raskaudessa että saisin synnyttää alakautta. Kokemuksia siis kaipailisin..:)
 

Yhteistyössä