KUINKA MONI TÄÄLLÄ luottaa mieheensä 100%?

  • Viestiketjun aloittaja miettikää.
  • Ensimmäinen viesti
L
Eräs työkaverini puhui aina miehestään todella lämpimästi ja kehui miten luotettava ja miten hyvä suhde heillä on. Hän ei IKINÄ voinutkaan kuvitella, että hänen miehensä voisi joskus pettää, koska heidän seksielämänsä oli myös viriiliä. Puhuimme joskus pettämisestä ja minä kun käytän aina sanontaa "ikinä ei voi sanoa, ei ikinä" eli minä sanoin etten koskaan voi sanoa toisesta etteikö hän koskaan pettäisi... Hän sanoi ettei hänen miehensä pettäisi koskaan ja hän on siitä 100% varma!!

Noh, kuis sitten kävi... Mies jäi kiinni 15v nuoremman kimulin kanssa (heillä oli oikein suhde) ja erohan siitä tuli ja se 100% luottamus rapisi erittäin nopeasti :(

Minä luotan mieheeni 100%, mutta varauksella siis;) Ikinä en voi sanoa, etteikö hän koskaan voisi pettää minua, mutta tuo 100% tuleekin myös muiden asioiden takia!!!!
 
Mä luotan mieheeni saman verran, kun koiraani ja hevoseeni. :LOL:

(Mutta ihan vakavasti, se on n. ainakin 99%. Ja jos oikein mietin, niin noihin kolmeen luotan varmaan enemmän kuin itseeni useimmiten :))
 
Scorpio
Luotan ehdottomasti ja sataprosenttisesti mieheeni. Ei ole koskaan ollut syytä epäillä häntä, eikä hänen minua. Ja turhia meillä ei kuvitella. Tiedän, että mieheni perusarvot näissä asioissa ovat samat kuin minunkin.
 
Maamikki
Mun mielestä kenenkään ei ole hyvä luottaa 100%, voiko luottaa niin edes itseensä???
Totta kai luottaa pitää ja se on hyvä asia, mutta kun toisen pään sisälle ei pääse kukaan niin tasan varma ei voi olla toisen tekemisistä tai ajattelemisista.
 
Sari
Ehdottomasti luotan.
En toki mikään tyhmä ole, ettenkö joskus olisi ajatellut toista vaihtoehtoa.

Se nyt vaan on niin, ettei ole mitään järkeä murehtia etukäteen.
Jos tulee 'pommi taivaalta' niin siinä vaiheessa sitä murhetta riittää ihan riittämiin...
 

Yhteistyössä