Kuinka moni täältä kuuluu facebookissa ryhmään Pikku-Kammari?

  • Viestiketjun aloittaja :))
  • Ensimmäinen viesti
kls
Voisiko joku jo vihdoin kertoa miten tuon pikku-kammarin ilmoitukset (jotka tulevat kavereiden julkaisuina) saa piilotettua? Ilman että tarvitsee piilottaa kyseisen kaverin kaikki ilmot.
 
"vieras"
minä sekä ostajana että myyjänä enkä kyllä hirveillä hinnoilla oo yhtäkään vaatetta ostanu :D eiköhän jokainen tiedä mistä kannattaa mitäkin maksaa. tai sit sä oot niin köyhä että sulle muutama euro on hirvee hinta :)
 
"Äitee"
Alkuperäiselle tiedoksi, että tommosilla viesteillä hommat kääntyy äkkiä itseään vastaan ja itse kyllä olen kirpparilainen henkeen ja vereen sekä ostajana, että myyjänä. Omapa on häpeäs ja tyhmyytesi, jos kalliilla myyt.
 
"jep"
Kyllä vaan,ostan ja välillä myyn pieniä ja sellaisia jotka ei omaa silmää miellytäkkää,niin eteenpäin :)
Ja ihania löytöjä tehnyt :)
Ja niiin,myy vaan kovaan hintaan,mitä se muita haittaa,millä hinnalla myyt.Kaipa jokainen osaa itse määritellä omalle kukkarolleen sopivan hinnan :)
Esim.Jollekin 5e jostakin esim.paidasta voi olla ylijärkky hinta,mutta toiselle taas huippulöytö,jos on sellaista etsinyt :)
 
MÄ ainakin ostan ja paljon joka päivä vaatetta ja ihania löytöjä oon tehnytkin..tosin muutaman oon ostanut aika kalliilla,et olisko sit ap ollut myyjänä :D No onneks mun budjetti ei kaadu siihen...
et huh huh..keksikää nyt jo jotain järkeviä juttuja ees joskus tännekkin...
 
herne
On tainnut ap olla liian hidas/tarkkaamaton ja mennyt hyvät kaupat sivusuun niin nyt on herne nenässä.. :D
Kaiva se hernu pois sieltä ja jatketaan vaan kauppojen tekoa leppoisassa kirpparihengessä! :)
 
"minä"
minä kuulun =) ja tykkään, ihanaa kun saa heti nähdä tuotteen ja hinnan.
Huutiksessa miljoonia tuotteita, jotka tekstin takana ja joudut availemaan jokaisen erikseen.
Eikä tarvitse odotella 2vk huudon loppua ja huomata sitten että kuitenkin vaatteen hinta kohosi pilviin!!
 
v
mutta ketä ärsyttää tän palstan ylläpitäjän mami jutut? kun mami on järjestäny tänään sitä ja mami tekee huomenna tätä. mä en kestä, jotenkin saa sapen kiehumaan..
Kuka oikeesti kutsuu itseänsä mamiksi. yäk!!
 

Yhteistyössä