Kuinka moni täältä on ostanut elektroniikkaa lapsilleen/teineilleen joululahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja joulumuori68
  • Ensimmäinen viesti
joulumuori68
Jos on, niin mitä elektroniikkaa, minkä hintaista ja minkä ikäisille? Lasken elektroniikaksi siis esim. tietokoneet, telkkarit, puhelimet, kamerat, soittimet, tabletit, pelikoneet, hiusmuotoilulaitteet yms. ja myös noiden oheistarvikkeetkin (piirtopöydät, kameraobjektiivit yms, varmaan tiedätte.)

Itse ostin 11v tytölle Fujifilm Finepix pokkaridigikameran 70e kun alesta sai, ja 9v poika sai Logikin 30€ mp3-soittimen. Toivottavasti tykkäävät kun huomenna saavat.
 
"myy"
6v saa ekan oman digikameran ja 13v saa uuden puhelimen. Maltan tuskin odottaa ilmeitä kun avaavat paketit, minulle lahjojen antaminen on aina ollut niin paljon hauskempaa kuin saaminen. Tosin toivon itse jotain hyvää suklaarasiaa ja kirjaa :)
 
"vieras"
Tänä vuonna ei mitään elektroniikkaa. Aikaisempina vuosina ovat saaneet kännykät, kameran, tabletit, Wiin, Nintendo DS:t, Playstation 2.. siis eri jouluina luonnollisesti :) Tai taitaa yksi tytöistä saada sukulaisiltaan uuden puhelmien, mutta itse en ole sitä ostanut.
Mietin kyllä jonkin sortin mp3 noille pienemmille, mutta toisaalta puhelimissaan on musiikinkuuntelutoiminto ja se on tähän saakka riittänyt. Eikä ole kovin näppärää, jos kaikenlaista härpätintä kantavat mukanaan (puhelin, soitin jne).
 
Alkuperäinen kirjoittaja pömpki;27752497:
Mitä ihmettä 6v tekee omalla kameralla?
voi hyvinki tehdä. meil 5v on innokas kuvaaja ja hälle laitettiin oma kamera ettei oo aina kinuamassa muilta kun kuvataan. Sillähän lapsi oppii kun saa tehdä tarpeeksi.
Itseasiassa ymmärrän paremmin kameran kun kaikenmaailman konsolit yms nykyhärpäkkeet.
 

Yhteistyössä