Kuinka moni tuntee ovulaation?

huhh
ai tunnenko... no yleensä en pysty pariin päivään kunnolla kävelemään, varsinkaan nostelemaan mitään tai urheilemaan. Tuntuu että sitä munasolua revittäisiin irti jollain tylsällä ruosteisella puukolla tai joku tylsä tökkisi sisuskaluissa. Kerran koski niin paljon, että epäiltiin umpparia ja jouduin sairaalaan. Siellä sitten lekuri tiesi onneksi että mistä on kyse ja sittemmin olen vain kärsinyt. No, miellä on ollut helppo täsmäillä kun yritettiin vauvaa... paitsi että seksi oli yhtä tuskaa kun tuntui että mahassa joku repeytyy kirjaimellisesti :)
 
"mmmm"
Olen alkanut tuntea synnytysten jälkeen. En tiedä miksi en tuntenut aiemmin ja nyt tunnen. Tuntuu kuukautiskipumaisena tuntemuksena, mutta paljon heikompana kuin kuukautiset.
 
Kyllä tunnen juu, ei voi olla huomaamatta. Ei ole ihan kuvailemasi kaltainen kipu minulla, vaan enemmän sellainen repeävä/räjähtävä niinkuin alavatsaa venytettäisiin joka suuntaan... vaikea kuvailla. On kova kipu, mutta kestää vain puolisen tuntia.
 
"Laura"
[QUOTE="mmmm";23773883]Olen alkanut tuntea synnytysten jälkeen. En tiedä miksi en tuntenut aiemmin ja nyt tunnen. Tuntuu kuukautiskipumaisena tuntemuksena, mutta paljon heikompana kuin kuukautiset.[/QUOTE]

Sama täällä! Ennen en tuntenut mitään ja oikein toivoin että olisin! Nyt tuntuu että kärsii kivuista kaksi kertaa kuussa, sekä ovulaation että kuukautisten.
 

Yhteistyössä