Kuinka moni tykkää persseksistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Horny Man:
Alkuperäinen kirjoittaja Emmanuel:
Mua kiinnostaa tää kun meillä ei onnistunut pano sinne. Mies hieroi kyllä peppua ja tuntui ihan sairaan hyvältä. Uskon että mua inhottais vaikkakin se onnistuisi. Ja tuntuis varmaan inhoittavalta jos sormen sinne laittaisi. Mutta silti kiinnostais ihan kokemuksena tuo peppuseksi. Mutta tuo suutelu mua olis kiihoittanut viime kerralla. Mutta ei sellasta voi toiselle ehdottaa, vai?????
Hm... No kyllähän tuota voi aina toiselle ehdottaa, luultavammin miehesi ko. puuhaan suostuu kun peppuleikkejä harrastelette muutenkin.

Jos ei pidä sormen peppuun työntymisestä/työntämisestä niin kannattaa hankkia semmoinen pepputappisarja jossa on erilaisia ja kokoisia pepputappeja, sekä kunnon liukastetta joka on ko. puuhailuun tarkoitettua.

Näillä erikokoisilla tapeilla voi treenailla ihan kaikessa rauhassa ja totutella siihen miltä tuntuu kun pepussa on jotain ja miltä se tuntuu että pepussa liikutellaan jotain. Kannattaa muistaa liukasteen sopiva käyttö, mieluummin liian paljon kuin liian vähän!

Peppuseksissä kannattaa edetä kaikessa rauhassa koska liiallinen hätäily todenäköisesti kostautuu tavalla tai toisella.

Kannattaa myös muistaa että myös miesten on hyvä unohtaa liiallinen homofobisuus ja tiedostaa se että eturauhasen stimulointi onnistuu parhaiten pepun kautta. Tätä aihetta on käsitelty monellakin nettisivulla, jossei suomeksi niin englanniksi, googleen voi hakusanoiksi laittaa vaikka "prostate stimulation" ja kahlata sivustoja läpi.

Peppuseksissä saamani orgasmit ovat mielestäni erilaisia vrt. perinteiseen seksiin verrattuna. Se mistä tuo johtuu, sitä en osaa sanoa ja se että ovatko ne parempia kuin tavallisessa seksissä saamani, siitäkään en osaa sen kummemmin sanoa muuta kuin että ne ovat erilaisia.

Mutta pahuksen kiihoittavalta ja riettaalta tuo peppuseksi ainakin tuntuu :p Aina silloin tällöin harrastettuna...



Tää oli hyvää infoa
=) . Eihän mitään saa jos ei yritä. Eli täytyy sanoa toiselle mikä tuntuis ja tuntuu hyvältä. Onhan tässä nyt vähän sellainen kielletyn maku, mutta katsotaan nyt kuinka käy. Ja käykö millään tavalla, ja pois mielestä ne turhat ennakkoluulot. Tiedä minkä nautinnon menettää jos liikaa alkaa ajattelemaan, että sopivatko tietyt paikat hyväiltäväksi. :p
 
Mä tykkään :wave:
Riippuu mielialasta tosin eli ei aina.Joskus ihanaa kun mies työntää sormen peppuun juur orgasmia ennen.Se vahvistaa ihan sairaan paljon tuota tuntemusta!

On sillä peppureiälläkin muita tarkoituksia kuin kakin kulkeminen ulos.Ihan samoin kun pimpalla,ei se pelkästään ole vauvan ulostuloreikä!! ;)

Nyt tajuan ettei kaikkien juttu ollenkaan.
 
Mä todella tykkään peppuseksistä! Se on tosi kiihottavaa. Tarpeeks vaan liukastetta ja rentoutuu niin ei satu ollenkaan. Oon antanu miehen muutamia kertoja myös laueta peppuun ilman kumia. Eikä koskaan ole tullut mitään "sattumia" hommailun aikana ulos tai miehen vehkeeseen. Se on ihanaa kun mies on pepussa sisällä ja samalla liikuttelee sormia siä oikeessa paikkaa...
 
Miehenä pitää hiukan avautua tässä asiassa...

Meidän makuuhuoneessa peppuseksiä harrastetaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Itse nautin siitä ja samoin vaimo. Vaimon nautinto riippuu hänen mielialastaan. Eli välillä hän ei halua sitä ja joskus haluaa pelkästään peppuun...

Mitä tulee pepun nuolemiseen/pussaamiseen, niin voin sanoa että tykkään itse nuolla peppua, kunhan hygienia on hoidettu, mutta en odota vaimoni tekevän sitä minulle (vaikka pari kertaa sen on minulle tehnyt omasta halustaa). Vaimoni pitää peppunsa nuolemisesta ja itsekin saan siitä nautintoa (älkää kysykö miksi)..

Mitä tulee sitten peppuseksi "likaisuuteen", niin eipä se niin likaista ole kuin monet ymmärtää, mutta mielikuvathan ovat jokaisen omassa päässään. Pitäisikö kokeilla? Jokainen tekee ratkaisunsa tuossa asiassa ihan itse. Ei ole oikeaa tai väärää seksiä, on vain eri muotoja..
 
-Kuinka moni tykkää persseksistä?-

Jokus on tullut sitäkin tehtyä.On tullut kokeiltua muutaman kerran. Sattui ens alkuun ja tehtiinkin miehen kanssa niin että ensin purki omat paineensa ensin ja kokeiltiin sitten vasta ja upealta tuntui molemmista.
:saint: Nautintoasia on kullakin niin yksilöllinen, onko aina pakko olla olematta utelias?
 

Yhteistyössä