Kuinka moni vielä syöttää ja pukee 4 - 5 -vuotiasta lastaan?

Niin, kun eihän sinusta ole kysymään suoraan. Mieluummin ihmettelet asiaa täällä tietämättä faktoja.
Mitä minä kysyisin heiltä suoraan?

Kun haluan tietää, kuinka yleistä on se, että tuon ikäistä syötetään ja puetaan. En usko, että he tietäisivät asiaa sen paremmin kuin minäkään. Minua ei nyt tässä tapauksessa kiinnosta se, miksi he lasta syöttävät ja pukevat. Sitä en kysynyt tässäkään.
 
  • Tykkää
Reactions: -tiNttU-
tyi
tästä kyllä hyvä ketju tulee. Otanta on mitä suurin ja oikeasti ap ei edes tiedä mitä hänen tuttavaperheessä tapahtuu. Juu, kaverit pukee isommatkin mukulat vierailulla, jotta pääsee nopeasti pois kotiin. Tarkoittaako se sitten että heillä lapset aina puetaan tai lapset eivät osaa pukea...
 
reps
tästä kyllä hyvä ketju tulee. Otanta on mitä suurin ja oikeasti ap ei edes tiedä mitä hänen tuttavaperheessä tapahtuu. Juu, kaverit pukee isommatkin mukulat vierailulla, jotta pääsee nopeasti pois kotiin. Tarkoittaako se sitten että heillä lapset aina puetaan tai lapset eivät osaa pukea...
Jos ne syöttää lapsensa ja pukee kylässä jotta pääsevät äkkiä pois sieltä?!:LOL:Niin spooky paikka :D
 
Mitä minä kysyisin heiltä suoraan?

Kun haluan tietää, kuinka yleistä on se, että tuon ikäistä syötetään ja puetaan. En usko, että he tietäisivät asiaa sen paremmin kuin minäkään. Minua ei nyt tässä tapauksessa kiinnosta se, miksi he lasta syöttävät ja pukevat. Sitä en kysynyt tässäkään.
Pitäisi sinun fiksuna ihmisenä tietää, ettei tuollainen ole normaalia jokapäiväistä toimintaa, että lapsi syötetään ja puetaan tuossa iässä. Miksi edes kysyä sellaista? Lisäksi toit hyvin ilmi oman mielipiteesi moisesta käytöksestä tietämättä kuitenkaan miksi perhe näin toimii. Minusta vaikutti siltä, että nimenomaan halusit arvostella.
 
tästä kyllä hyvä ketju tulee. Otanta on mitä suurin ja oikeasti ap ei edes tiedä mitä hänen tuttavaperheessä tapahtuu. Juu, kaverit pukee isommatkin mukulat vierailulla, jotta pääsee nopeasti pois kotiin. Tarkoittaako se sitten että heillä lapset aina puetaan tai lapset eivät osaa pukea...
Sanoin, että tiedän näuin toimittavan aina, ei vain vierailuilla.
 
Mä vielä kouluikäisenä autoin poikaani pukemaan. Sukat oli erityisen hankalat ja vieläkään ei niitä pue mielellään. Syönyt hän on itse ihan pienestä pitäen. Tosin syöminen on edelleen hieman sotkuista. Kengännauhoja ei osaa vieläkään solmia ja jotkut vetskaritkin on vaikeita. Poika täyttää loppuvuodesta 12. Päälle päin näyttää ihan normaalilta pojalta ja alle kouluikäisenä ei ollut vielä edes minkäänlaista diagnoosia.
 

Yhteistyössä