kuinka moni yh hakee seuraa jossain netin palstalla

tuli tässä mieleen että kuinka moni yh hakee seuraa jossain seuranhakupalstalla...

itse pitäny tuolla suomi24:sessa

se kun tosiaan kapakassakaan ei huvita istuskella jossa vielä istuvat samat väsyneet naamat ja kotoa tuskin kukaan tulisi hakemaan, varsinkin täällä maalla jossa muutenkin nuo harrastusmahdollisuudet ja tilaisuudet kohdata toista sukupuolta on rajalliset..
 
ulina
:hug: sitäpä se täällä maalla, meinaan yksinäistä ;) En kyl seuraa oo mistään palstoilta hakenu, hyvä ku joskus pääsee koneelle asti :/ Tarttis kyl kai jostai jotai seura juttui hakee, aikastalailla yksinäistä pakkaa oleen näin muksujen kaa vaan.. Tarttis jonku aikuisen jonka kaa ees jutella :)
 
ex-yh
Juu, yh-sinkkuna tuli just suomi24:lla roikuttua aika paljon, shätissä ja keskustelupalstalla.
Joitakin olentoja myös tapailin, ja :LOL:

Sinkut.netissä häröilin myös, treffeja tein, :LOL: mieleen jäi "sporttinen, urheilullinen, komeaksikin kehuttu" espollaismies joka itseään kuvasi näin. Treffeille hömppäsi kaveri, jolla vatsa roikkui, parta oli ajamatta. Illan ohjelma oli sinsänsä kiva, mutta esim. Juomaa ei tarjonnut, laski tarkkaan, kumman vuoro on aina tarjota. Ajattelin että joo-oo.. no, pimeessä ja kännissä ja kovassa puutteessa niin öh.. :whistle:

Myöhemmin sitten eroon pääsin vasta riidan kautta, haukkui minut "sulle ei mikään tavallinen kelpaa, sulle pitää olla jotain erikoista, minusta olisit saanut kunnon miehen, minä en viitsynyt häntä loukata kertomalla että kuule, sinunlaisia on tuolla kentät täynnä, kolmetoista tusinassa. Jätin siis sanomatta mitä ajattelin, olkoot, eläkööt kuten elää

Niin, ei kelvannut tavallinen, erikoista pitää olla. Sattumalta, etsimättä, tosin kyllä sinkut.netin kautta löysi vakka kantensa, speliaaleja me molemmat :heart: :heart:
 
Mulla on profiili suomi24:ssä, mutta harvoin tulee siellä nykyään käytyä. Pitäisi varmaan poistaa... Ei ole oikein minun makuuni, vaikka aika hankalaahan se on muutenkaan uusiin ihmisiin tutustua kun maalla asuu ja harrastuksiin ei pääse.
Tuntuu vaan olevan sellainen "karjamarkkinameininki" et ei viitsitä kuin pari viestiä laittaa, ja sitten jo sännätään etsimään parempaa...
Ennemmin se sopii parikymppisille sinkuille, jotka vaan hakee hetken huvia ja säpinää elämäänsä... Minä en sitä pelien pelailua enää jaksaisi.
 
Cinderella
Suomi24:ssä mullakin profiili. =)

Ei kyllä vielä ole sopivaa löytynyt. Lieneekö sitten et etelä-Suomessa ei ketään halua vakiintua vaan kaipaa lyhyttä suhdetta. Ja se taas ei itseä kiinnosta, kun pojan kanssa koko ajan, niin vapaa-ajasta puutetta. Ei jaksa innostaa tutustua uusiin ihmisiin koko ajan. Kyllä mä haluan jotain vakituisempaa.

Parin kanssa olen keskustellut ja kuvaa vaihtanut ja siihen sit jäänyt. Törmännyt epäkohteliaisiin miehiin, jotka eivät ole viitsineet ilmoittaa, etten ole kiinnostava. Yks sentään oli niin fiksu, et laittoi viestiä et en vastaa hänen ihannenaistaan. :LOL: :LOL:
 
En oo hakenut, jotenkin tuntuu siltä että kaikki netissä hakee vain lyhyitä suhteita tai vähintäänkin valehtelee olevansa jotain muuta kuin on. Lisäksi olisi paljon mukavampi nähdä toinen ensin silmätysten, sitten kumpikin ainakin tietäisi heti et kiinnostaako toinen. Sitä oikeaa odotellessa.
 
yhäri
eipä ole netistä tullut etsittyä seuraa
ei kai sitä arvaa kun ei tiiä mikä pölhökustaa siellä toisessa päässä
oikeesti on
nenukka nenukkaa vasten on parempi ehkä tai sitte ei
mä etsin rehellistä uskollista puhetaitoista miestä
semmosta joka osaa käsitellä rapu naista vaikea pakkaus olen mutta niinhän metsä vastaa kuin sinne huudetaan ;)
 
ex-yh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 01:27 yhäri kirjoitti:
eipä ole netistä tullut etsittyä seuraa
ei kai sitä arvaa kun ei tiiä mikä pölhökustaa siellä toisessa päässä
oikeesti on
nenukka nenukkaa vasten on parempi ehkä tai sitte ei
mä etsin rehellistä uskollista puhetaitoista miestä
semmosta joka osaa käsitellä rapu naista vaikea pakkaus olen mutta niinhän metsä vastaa kuin sinne huudetaan ;)
:LOL:
Täällä kaksi pölhökustaata löysi toisensa sinkut.netin kautta. Nokatusten tavattiin sitten kun oltiin aikamme juteltu sähköpostin välityksellä.

Olemmeko jotekin tolleroita, tyhmiä, epämuodostuneita, epätoivoisia?

No, emme kyllä omasta mielestä, eipä vaan kapakastakaan kumpikaan ketään mitään löytänyt, yhden yön epätoivoisia suhteita lähinä.. mies ei edes käynyt kapakassa..
vaikka nyt onkin käynyt klassisesti eli parisuhde lihottaa. Mies oli tavatessa trimmikunnossa, upea kroppa, komea ilmestys. Minäkin hoikempi kuin nyt. Edelleen sovimme samoihin vaatteisiin, mutta mutta.. :p

Mitä minä löysin netistä? Pitkän, komean, hyväkroppasen, rehellisen, luotettavan, uskollisen ja uskonnollisen = uskovaisen (olen itsekin) lapsirakkaan ja mielettömän huumorintajuisen, verbaalisen (eli puhetaitoisen ) miehen...
Ai eikö tämmösiä muka netistä löydy? No ei löydy, kun minä sen ainoan nappasin :LOL:

Mitä mies löysyi? Kohtuullisen näköisen (kun en itseäni osaa kehua) kropaltaan "naisen mallisen", viehättävän, uskollisen, uskonnollisen = uskovaisen (kuten hänkin) temperamenttisen, lämpimän, :heart: huumontajuisen ja verbaalisen (puhetaitoinen) naisen...
Ei, näitäkään ei netistä enää muita löydy, kun minut on jo rengastettu

Olimme siis ainoalaatuisia.
Olimme myös muuten älyttömän tyytyväisiä sen hetkiseen elämäämme, emme siis epätoivoisesti etsineet tulevaa puolisoa ja tulevalle lapselle isää / äitiä ja omakotitaloa böndelle...

Nyt puuttu sitten vain tuo omakotitalo nurmijärveltä, etsinnässä on :LOL:
 
Minulla on ollut profiili suomi24:n treffeissä. Sitä kautta tutustuin ja tapasinkin kaksi miestä. Ensimmäinen pelästyi lapseni nähtyään eikä sen jälkeen ole näkynyt. Toinen yritti heti parin tapaamisen jälkeen valvoa kaikkea tekemistäni ja puheitan ym.... Ei sitten sekään kestänyt sen pitempään.
Poistin silloin profiilini enkä ole vielä uutta laittanut. Olen tosin nyt miettinyt uuden profiilin tekemistä. En yksin kertaisesti pääse missään muualla ihmisiä tapaamaan (paitsi perhekerhossa, kaupassa tms..).
Kyllähän aina kuulee huonoista "netti-treffi" kokemuksista, mutta on hyviäkin jopa avioliitton johtaneita kohtaamisia. Huonoista kokemuksistahan kerrotaan aina enemmän.
Jos ei muuta niin ainakin voi löytää uusia ystäviä =)
 
pölhökustaa
Minä löydyin netistä. Olin sinkku, korkeakoulutettu, työssäkäyvä kahden kiva lapsen äiti, ihan tavallisen mukava ja kohtalaisen kivan näköinenkin. Puolisoksi (netistä) minulle löytyi korkeakoulutettu, työssäkäyvä, raitis sinkkumies, jolla yksi aikuinen poika. Urheilullinen ja mukava, pitää lapsistani. Elämä uusperheellisenä ei ole aina helppoa eikä ole ihan yksinkertaista oppia uuden ihmisen "tavoille", mutta olemme onnellisia ja nautimme arjesta. Netti on erinomainen vaihtoehto ainakin baareille. Toinen vaihtoehto minun kohdallani olisivat olleet tanssipaikat, joissa kyllä joskus viihdyn ja ehkä työkuviot. Ennen oikean löytymistä tapasin kuitenkin useita ihmisiä eli ei pidä odottaa, että heti ensimmäinen olisi oikea. Ja osui kohdalleni pari epämukavan oloista huijarityyppiäkin, mutta en antanut sen itseäni kauaa vaivata. Tsemppiä :hug: .
 
:wave: mä hain ja löysinki suomi24:lta tuon ukkokullan pari vuotta sitten. Ja silloin sinkku-äiti aikoina löysin sieltä muutaman ihmisen, jotka ovat vieläkin ystäviä. Yhtään huonoa kokemusta ei mulle ole tapahtunut.
 
Minullakin on suomi24:ssä ilmoitus, jossa kerron heti olevani vauvojen yh, mutta eipä ole pahemmin kukaan kiinnostunut. Seksiseuraa kyllä tarjotaan ihan niin kuin yh äidit sitä hakisivat. Voisin jopa ihan "isä" ehdokkaan ottaa jos sellainen löytyisi.
 
minäkin
kyllä mäkin oon hakenu suomi24:lta deittiseuraa ja ihan mukavaa seuraa oon tavannu mut myös huonoa. ei ole kuitenkaan vielä löytyny sellasta jonka kans ois synkannu enempi..mut ehkä joskus sit..kapakkaan en kyllä lähde. t.yh-äiti
 
isi29
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2007 klo 19:45 Sarmiina kirjoitti:
:wave: mä hain ja löysinki suomi24:lta tuon ukkokullan pari vuotta sitten. Ja silloin sinkku-äiti aikoina löysin sieltä muutaman ihmisen, jotka ovat vieläkin ystäviä. Yhtään huonoa kokemusta ei mulle ole tapahtunut.
niinhän sä taisit löytää ;)
 

Yhteistyössä