Kuinka monlla on tai on ollut ripsenpidennykset?

  • Viestiketjun aloittaja ahas
  • Ensimmäinen viesti
Minkä merkkiset sinulla on? Paljonko ripsiä laitettiin ja oliko minkä hintainen? Käytätkö lainkaan ripsaria tai rajauskynää, onko tarpeen jos on tottunut aiemmin laittamaan?
mulla makso laitto 50e(tarjous) ja nää on minkit,
ensviikolla menossa tunnin huoltoon ja se maksaa 55e.
määrää en osaa kyllä sanoa..
rajauksia oon käyttänyt mutta en ripsaria ole kokenut tarpeelliseksi.Ja rajailen muutenkin silmiä mut silmät näyttää hyviltä ilman niitäkin eli ei oo pakollista :)
 
Foortti harmaana
Mitens jos omat ripset on tälläiset suorat, alaspäin(KIN) menevät, vaaleat ja laittaa pidennykset?

Eiks ne sitte oo vähän hassut, että toiset sojottaa ylös ja toiset alas, jos ei laita ripsaria yms =/
 
jdgkd
Niin ja noihin ei saa edes käyttää normiripsaria, ainakaan mun ripsiin. Sellasta erikoisripsaria, joka on noille kuituripsille tarkoitettu, saa käyttää mutta ei sellasta tosiaankaan tarvitse näiden kanssa.
 
jdgkd
Mitens jos omat ripset on tälläiset suorat, alaspäin(KIN) menevät, vaaleat ja laittaa pidennykset?

Eiks ne sitte oo vähän hassut, että toiset sojottaa ylös ja toiset alas, jos ei laita ripsaria yms =/
Hmm. Ne pidennykset liimataan omaan ripseen kiinni eli menevät oman ripsen suuntaisesti, mutta niitä saa myös todella kaareutuvina joten eipä tuo omien ripsien alaspäin suuntautuminen haittaa. Ja mulla on kans vaaleat omat ripset mutta kun ne tosiaan liimataan omiin ripsiin kiinni niin ei ne omat sieltä pahemmin näy.
 
ou nou
Ne on todella rumia! Tulee lutkavaikutelma heti. Jos jollakin on laittaa kuvaa kauniista ripisen pidennyksistä, näkisin mielelläni. Nimittäin minä olen nähnyt vain niitä lutkaripsiä.
 
jdgkd
Ne on todella rumia! Tulee lutkavaikutelma heti. Jos jollakin on laittaa kuvaa kauniista ripisen pidennyksistä, näkisin mielelläni. Nimittäin minä olen nähnyt vain niitä lutkaripsiä.
Jaahas, miksi ketään kiinnostaisi sun mielipitees jopa niin paljon että alkais sulle laittaa todisteita. :D Mua ei ainakaan haittaa jos joku harmaahiirulainen pitää mun ripsiä lutkamaisina :D
 
Juu, varmasti kannattaa ammattilaisella tehdä mutta ripsethän kasvaa kuitenkin takaisin.
Ammattilaisiakin on monenmoisia...
Ja kasvaa omat ripset takaisin joo mutta mutta onpa hienoa olla pahimmassa tapauksessa pari kk sellaisten tynkien kanssa.
Mulla on muutamalla tutulla ollut ihan kamalat toispuoleiset hämähäkinseitit jotka on reilussa viikossa varissut pois ja vienyt puolet omista ripsistä, ja ihan "ammattilaisella" otettu.
Toisaalta pari tuttua myös tekee niitä itse ja ainakin toisen kädenjälkeen luotan kyllä, tekee tosi kauniita ja hyvin pysyviä mutten silti ottais itselle, mieluummin laitan tarpeen tullessa (=melkein ei koskaan :D) irtotupsuja.
 
"jes"
[QUOTE="hiili";24291217]Kauanko ne kestää? Variseeko nätisti pois vai miten?[/QUOTE]


Ite käyn n. kk välein huoltamassa ripseni ja se on tähän asti riittänyt. Huoltoväli kannattaa pitää tasaisena ettei ripsiä pääse liikaa tipahtelee ja näyttää sit vähä hassulle.

Ripset tippuvat oman ripsen mukana. Ripsen kiertokulku on n. 60-90pv.
 
Mulla oli ja tykkäsin kyllä. Huoltoväli kannattaa vain pitää erittäin lyhyenä, koska sitten ne ovat todella rumat, jos niiden antaa mennä siihen pisteeseen, että ne alkavat töröttää eri suuntiin. Nyt ei ole ollut vähään aikaan, mutta ehkä joskus laitatan vielä uudestaan. Mieheni kylläkin tykkää enemmän tästä "luonnollisuudesta" ;)
 
Hmm. Ne pidennykset liimataan omaan ripseen kiinni eli menevät oman ripsen suuntaisesti, mutta niitä saa myös todella kaareutuvina joten eipä tuo omien ripsien alaspäin suuntautuminen haittaa. Ja mulla on kans vaaleat omat ripset mutta kun ne tosiaan liimataan omiin ripsiin kiinni niin ei ne omat sieltä pahemmin näy.
Ne ripset liimataan omaan ripseen ja koska kuituripsi on kaareva niin myös oma ripsi kaareutuu liimattavan ripsen mukana. Ripsien mitta katsotaan oman ripsen mukaan, joten kaverusten ripsiä ei oikein voi verrata. Samoin huoltoväli on täysin yksilöllinen, minulle ihanteellinen on 2,5 viikkoa, mutta ystävä taas käy neljän viikon välein ja hänen ripset ovat oikeastaan paremmassa kunnossa silloin kun minun 2,5 viikon välein. Kokeillut en ole kuin Xtremea ja Nouveauta. Niiden kuitujen eroa en tiedä, mutta Xtremet pysyvät tekniikkaansa takia pidempään, mutta ovat yleensä myös kalliimmat. Luonnollisuuteen voi vaikuttaa valitsemalla joko ohuet tai paksut kuidut. Hinnoista on vaikea sanoa, koska vaihtelevat niin suuresti tekijöiden välillä. Omasta kokemuksesta: en meikkaa kuin juhliin ja silloin käytän aivan tavallisia meikkejä, meikin puhdistus öljyttömillä tuotteilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs haaveileva;24292281:
Voiko tällaisten ripsien kanssa saunoa? Ja kuinka usein, nykyisellään käyn melkein päivittäin saunassa, yleensä n. 3krt/vko.
Ylös en saunomisia laita tai kertoja laskeskele, mutta sanotaanko näin, että useammin tulee käytyä saunassa kuin pelkässä suihkussa. Silmien hankaamista vaan on vältettävä, mutta siihen tottuu nopeasti. Jotkut tekijät sanovat, että vatsallaan ei saisi nukkua, mutta en ole huomannut mitään eroa.
 
Mulla on nyt ensimmäistä kertaa ja annan näiden varista nyt pois. Tosi kauniit kyllä olivat, ei siinä mitään, muttei oma juttuni. Tykkään meikkaamisesta niin paljon, että koin näiden vain rajoittavan elämääni. Eivät ole pudonneet mitenkään kauniisti, mulla on muutamia pitkiä ripsiä nyt omien nysieni (siis luonnostaan nysien) seassa ja näyttää aika hassulta. Vaan kyllä nuo omat aika tyngiltä näyttävät kun on tottunut niihin kauniisiin pitkiin ripsiin.

Saatan kyllä harkita joskus vielä kesällä ottamista, silloin kun tulee muutenkin meikkailtua vähemmän, mutta ihan ympärivuotiseksi käyttäjäksi minusta ei ole.
 

Yhteistyössä