Kuinka monta burana 600mg saan ottaa päivässä?

  • Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti
d44
[QUOTE="aapee";25925652]Joo on se reseptilääke, mutta oon siis syönyt 1,5 tbl burana 400mg.. Eli sama asia..[/QUOTE]

No mikset sitten kysynyt että montako Burana 400 mg saat ottaa päivässä...
 
"vieras"
[QUOTE="äippä";25925634]Niin siinäpä se kysymys on. Olen aikuinen.. Onko jollain tietoa?[/QUOTE]

vaikka ottasit 600mg kertaa kaksi peräkkäin se vastaa 1200 mg et välttämätt saa yliannostusta. Siks ne aika välit että elimistö kerkiää "puhdistaa" ettei tule yliannostusta! Jos ei auta 600 mg,sano lääkärille määrää vahvempia. ja joka sopii sinun elimistölle.
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";25925643]Eikö reseptissä lue? Kun eikö tuo oo reseptilääke.[/QUOTE]

joita ei tarvitse napsia joka kerran kun kipu tulee. Joillekin burana vaan ei auta joten siitä on kerrottava lääkärille.
 
Minulla oli järkyttävä päänsärky tänään.Kaverini(farmaseutti)käski ottaa 3x päivässä gramman(eli 1000mg) buranaa ja saman määrän limittäin parasetamolia.Vasta nyt alkaa särky helpottamaan.Aamulla kuuden aikaan otin yhden 600mg buranan joka ei paljoa tehonnut.
 
"neljän äiti"
Itse asiassa mulel on määrätty 3x1200 mg päivässä kuukautiskipuihin, + 1g panadolia päälle. Eli tosta tulee 3600 mg joka olis 6 tabua 600 milligrammaista. Enkä usko että mulle(kaan) olisi vaarallisen isoa annosta määrrätty. En tietty suosittele kenellekään ilman lääkärin neuvoa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25925819]Peesi tälle. Parasetamolissa vastaava maksimiannos on 4000 mg/vrk, muuten menee maksatoksiseksi.[/QUOTE]

Se että pumpataan joka ei auta voi vahingoittaa maksaa!
 
[QUOTE="vieras";25925823]Hei!!!! ei saa ottaa!!!! ei tiedetä mistä särky johtuu!!!!!!!! Tähän viestiin ei pidä uskoa. burana ja padadol on ihan eri lääke. Ne voi reagoida toistensa kanssa![/QUOTE]

Niitä justiinsa saa käyttää samaan aikaan.Eri vaikuttamismekanismi.Kuten myös naprokseenia ja parasetamolia,mutta ei ibuprofeenia naprokseenin kanssa.
 
"vieras"
[QUOTE="neljän äiti";25925827]Itse asiassa mulel on määrätty 3x1200 mg päivässä kuukautiskipuihin, + 1g panadolia päälle. Eli tosta tulee 3600 mg joka olis 6 tabua 600 milligrammaista. Enkä usko että mulle(kaan) olisi vaarallisen isoa annosta määrrätty. En tietty suosittele kenellekään ilman lääkärin neuvoa.[/QUOTE]

tehdä niitä haittoja jotka pitäs lukea miksi en voi syödä. Auttaako? Kuukautis kipuihin? Magnesium on toinen joka auttaa ei tarvitse lääkkeitä. Banaani on hyvä ja terveellinen magnesium lähde.
 

Yhteistyössä