Kuinka monta kirjaa olet näistä lukenut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
täällä taas
Iltiksen oma lista ja sen huomaa, puuttuu kirjoja jotka ehdottomasti pitäisi olla mukana. Luulenpa että osa palstalaisista suurentelee lukemisiaan, lukevat lähinnä palstaa. Täältähän löytyivät taannoin ne 2% väestöstä jotka voidaan luokitella neroiksi. =)
 
kyttd
Alkuperäinen kirjoittaja täällä taas:
Täältähän löytyivät taannoin ne 2% väestöstä jotka voidaan luokitella neroiksi. =)
Se on mensan raja, eikä neron raja. Rajan ylitys ei kerro ihmisestä mitään. Tunnen useita erittäin korkean pistemäärän saavuttaneita ja heistä yksikään ei ole tällä hetkellä normaalissa työelämässä.
 
viivi
14 noista kokonaa jo useammista osia. On siinä monta mitä haluaisin vielä lukea, mutta muutamia mitä en ymmärrä miksi on listalla. Remestä en lue koska kirjallisuuslaji ei ole yhtään minulle sopiva, samoin utriot jätän pois.
 
Rinoa
Mun mielestäni tässä on liikaa suomalaisia kirjoja ja älyttömästi esim. mun lemppareitani on tiputettu pois verrattuna tuohon bbc:n listaan. Suomalaisista valinnoista ihmetyttää se, ettei mukaan ole mahtunut esim. yhtään Arto Paasilinnaa. Taitaa kuitenkin olla käännetyimpiä suomalaisia kirjailijoita?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:
Suomalaisista valinnoista ihmetyttää se, ettei mukaan ole mahtunut esim. yhtään Arto Paasilinnaa. Taitaa kuitenkin olla käännetyimpiä suomalaisia kirjailijoita?
Et tainnut lukea kovin tarkasti:
68. Paasilinna Arto: Onnellinen mies
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Ja luettu ei kerro, että asia on ymmärretty. ;)
:D
Senpä takia mun on tarkotus joskus lukea Sinuhe uudestaan, mutta vasta vuosien päästä :whistle:
Mulle ainakin teininä luettuna toimi paaaljon paremmin kuin nyt keski-iässä. Jotenkin aika teinipoika-angstia ja -elämänviisastelua.
 
Rinoa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:
Suomalaisista valinnoista ihmetyttää se, ettei mukaan ole mahtunut esim. yhtään Arto Paasilinnaa. Taitaa kuitenkin olla käännetyimpiä suomalaisia kirjailijoita?
Et tainnut lukea kovin tarkasti:
68. Paasilinna Arto: Onnellinen mies
No siitä tuli sitten yksi lisää mun luettujen listaan. Olipa hutiloiden luettu :(

 

Yhteistyössä