Kuinka monta kuppia juot kahvia päivässä?

  • Viestiketjun aloittaja Saludo
  • Ensimmäinen viesti
Saludo
Join ennen noin 6-7 kuppia. Nyt olen olllut reilun kuukauden ilman ja nukun paljon paremmin sekä sydämen syke laskenut reilusti. Ei teen edes mieli enää aamuisin kahvia.
 
Aika monta. Tänäänkin olen juonut ainakin 6 kupillista kahvia.
Juon päivän aikana tosi paljon kahvia.
2 vuotta olin pelkän teen varassa, koska kahvista tuli kamalat mielentilat. Vähitellen sitten siirryin takaisin kahviin. Nyt pitäisi oikeasti harkita, että siirtyisin taas teenjuojaksi.
 
Aikaisemmin n. 5-7 kuppia mutta nyt raskaana 0-3. Nyt alkuraskauden aikana kahvi on tullut aika mitäänsanomattoman makuiseksi enkä ole sitä viikkoon ainakaan juonut mutta tänään join kupillisen ja ehkä vielä kohta toisen.
 
Ihan liikaa :snotty:

3-4 kuppia aamupäivän aikana, päivällä 1-2, illansuussa 1-2 ja vielä ennen nukkumaan menoa 1-2.

Eli 6-10 kuppi päivässä.
Töissä ollessa meni vielä enemmän, 10-12 kuppia per päivä :rolleyes:
 
0-8 kuppia :)

Rakastan kahvia ja olen juonut sitä ihan pienestä pitäen, mutta kumma kyllä mitään riippuvuutta en ole siihen kehittänyt, eikä kofeiini tunnu oikein vaikuttavan minuun mitenkään. Eli maun vuoksi juon ja välillä menee päivässä runsaasti ja välillä ei kupillistakaan.
 
Yhdestä kahteen mukia (emme käytä kuppeja) päivässä, mustana ilman makeutusaineita. Viikonloppuisin (tai äiteellä käydessä) saattaa tulla juotua kolme tai neljä.
 
vierass
Aamulla 2-3 mukillista maidolla, päivällä en enää juo ellei oo jotain spessua. Iltapäivällä juotu kahvi vaikuttaa yöuniin, joten pääasiassa juon kahvia ainoastaan aamulla.
 

Yhteistyössä