Kuinka monta lasta teillä on? Joko lapsiluku on täynnä?

"vieras"
Meiilä on viisi yhteistä lasta ja se riittää molemmille. Mies kävi pari vuotta sitten laittamassa piuhat poikki, koska arveli, että saattaisin puhua hänet vielä ympäri ;)
 
"Kumikameli"
2 lasta on, toinen syntyi viime tiistaina, todellakin on lapsiluku nyt täys! Mies olisi ehkä kolmatta halunnut, mutta se nyt ei tule onnistumaan, mä en halua olla raskaana enää ikinä tai toipua raskaudesta. Kolmas lapsi olisi kyllä kiva, mutta sen tekeminen ei.
 
pepi
4 lasta eikä enempää. Oikeasti nautin tästä ajasta, kun nuorin täyttää kohta kuusi ja lähtee eskariin. Saa Pikkuhiljaa alkaa miettimään, mitä sitten voi tehdä kun lapset yksi toisensa jälkeen muuttaa pois kotoa...
 
suurenmoinenelämä harmaana
[QUOTE="qqq";23771651]1 ja näillä näkymin luku täynnä, mutta kuka sitä tulevaisuudesta tietää.[/QUOTE]

Peesi. Riippuu miten kuntoudun tästä ensimmäisestä, synkältä näyttää vielä :/
 
suurenmoinenelämä harmaana
Ja tosiaan meillä on aina ollut itsestään selvyys, että kaksi lasta olisi meidän luku, mutta tässä 6kk aikana (ainokainen syntyi 6kk sitten) on mielipiteet heilahdelleet ja ollaan jotenkin totuttu ajatukseen. Tosin ikää minulla vasta 21v ja miehellä 25v joten meillä on vielä paaaaljon aikaa tehdä se toinen jos joskus siltä tuntuu :)
 
Yksi lapsi ja haluan vielä toisen, mies haluaa sitä toista vielä enemmän minä vähän jarruttelin. Sillä on kauhea vauvakuume iskeny nyt kun esikoinen on vuoden. Koko ajan "kato nyt tätäkin kuvaa kun Andreas oli pikkuvauva"
Sillä on ilmeisesti myös tyttölapsikuume, kun pikkutyttöjen mekot hellyyttää häntä. :D

Juuh, eiköhän me kohta aleta toista yrittämään. :D
 

Yhteistyössä