Kuinka monta paria teillä on kenkiä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aloin siivoamaan kenkähuonettani, ja huvikseni laskeskelin kuinka paljon niitä on kertynyt. 5 vuoden aikana niitä on kertynyt 143 paria.
Mieheni on sanonut, että pitäisi myydä niitä vähemmäksi.
Kävin niitä nyt läpi, ja sain 20 paria sieltä karsittua pois ja vien ne huomenna kirppikselle myyntiin.
 
Nyt en tunne huonoa omatuntoa minun kenkämäärästä. :) En ole laskenut, mutta ei niitä kyllä taida olla edes kahtakymmentä paria.
 
Kolmet turvakengät, saappaat, vaelluskengät, pitkävartiset ja lyhytvartiset saapikkaat, sandaalit, korkkarit kesäkäyttöön, kahdet juoksutossut sekä kahdet New Rockit. Elikäs 13 kengät joita käytän.

Sit lisäksi noita makuuhuome/bilekorkkareita, reisisaappaita, ei niin hyviä ostoksia ja muita hörsylöitä laatikollinen.
 
vierailija
Ei hirveen montaa paria ole. Ehkä 20-30, mutta tuo on aika lailla arvaus. Mulla on kenkiä omassa kaapissa, molemmissa eteisissä ja vielä kellarissä, joten en kehtaa laskea.

Mä olen tarkka kengistäni ja niiden pitää olla hyvät jalassa, joten ostan vain hyvälaatuisia kenkiä. Mulle sopivia kenkämerkkejä on mm Vagabond, Green Comfort, Clarks ja Merrell. Eccot on myös hyviä.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
vierailija
6 paria.
Tennarit, nilkkurit, lenkkarit, sisäliikuntakengät, 2 juhlakengät joista toiset liian korkeat ja epämukavat pitää.
Tarvitsisin kumisaappaat, lämpivät talvikengät, nahkasaappaat, enemmän tennareita, paremmat sisäliikuntakengät..
En osta koskaan kenkiä turhaan vaan tarpeeseen.
 
vierailija
Olisiko jotain 20 paria. Suurimmasta osasta en niin välitä, tai niille ei oikein ole käyttöä. Sitten on kenkiä, jotka ovat ehkä sen verran kuluneet, että pitäisi ehkä laittaa sivuun... Jonkun verran olisi siis syytä uusia kenkävarastoa, mutta kun edullisemmat ovat usein niin heikkolaatuisia/epämukavia ja laaadukkaat ovat sitten taas liian hintavia omalle budjetille. :/
 

Yhteistyössä