kuinka monta pukua on teillä lapsille

Minulla on 5vuottias tyttö joka on päivätarhassa, ja ajatelin että pitäisikö hänellä olla 1 puku tarhassa,1 puku kotona pihassa ja 1 parempi takki kuin mennän kauppan ja kylän.Minä ostin jost hänelle yksi hienoa Icepeak tummarosa housut+v.punainen tumma rosa takki ja on myös parempi takki että ritäkö se vai pitäisinkö olla vähä "huonompi" puku tarhassa.



-Susanne
 
Jos vk-vaatteita mietit, niin kannattaa olla useampi, koska keväällä vaateet likaantuu enemmän kuin lumisen talvena ja niitä pitää pestä pestä useammin. Meillä 5v. pojalla on useampi käytettynä saatu takki ja housuja varmaan ainakin viidet, haalaria en tuon ikäisellä enää pidä vk-ainana, talvella kylläkin.
 
meillä tytöt 3,5v ja 8v, molemmilla on ulkovaatteita kyllä kymmeniä... muuten ois aina kaikki pesussa varsinkin kevät/syksyn kurakeleillä. Kenkiä myös useammat, kummallekin parit sellaset "rönttö"lenkkarit ja sit yhet paremmat lenkkarit ja tietty kumpparit. Tosin uutena en ikinä mitään osta, joten mulla on vara pitää reilummin niitä vaatteita kaapissa.
 

Yhteistyössä