Kuinka monta seksikumppania sun miehellä on ollut?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No onhan niitä ollut varmasti todella paljon, en halua edes tietää.
Mutta ehkä se on aikansa bilettänyt niin jaksaa nyt keskittyä lapsiin ja minuun. Tärkeintä kuitenkin mitä on nyt.

Itse olen ollut huomattavasti kiltimpi ja harrastanut seksiä vaan parisuhteessa niin ei ole kuin muutama kumppani ollut.
 
Mies on seurustellut pari kertaa pitkiä aikoja ennen minua, joten en usko että kovin montaa vaikka sinkkukausinaan onkin harrastanut eri daamia joka viikonlopulla. Onpahan saanut rellestää urakalla ennenkuin meni naimisiin :LOL:

Eikä sitä neitsyt ollut itsekkään kun tavattiin.. Onneksi on taudeilta välttynyt!
 
Ehkä n. 25, yritti kerran laskea mutta ei ollut ihan satavarma muistiko kaikkia. Mulla jonkun verran vähemmän, lähemmäs 20 kuitenkin. Musta tämä on hyvä asia, eipä tarvii lähtee seikkailemaan sen takia että ei olisi kokemuksia ennen tätä suhdetta... Ja on ainakin kokemuspohjaa millä sanoa että nykyinen on paras.
 
Tarkkaa määrää en tiedä mutta oletan että ehkä.30-50 suunnilleen. Ollaan näistä asioista puhuttu ihan hyvään sävyyn. Itsellä suurinpiirtein sama määrä ja olen iloinen että molemmilla riittää ´kokemusta´niin nyt ei sitten ole tarvetta kokeilunhaluaan muualla testata. Mä en ikinä haluaisi että mies kenen kanssa teen lapsia tai menen naimisiin olisi neitsyt tavatessamme. Ei sillä,en tietenkään arvostele muita ketkä näin ovat tehneet mutta itselleni sellainen kumppani ei sopisi yhtään.
 
"mää"
En voi tietää... eikä ole koskaan tullut mieleen kysyäkään. Mietin pitäiskö nyt 20 avioliittovuoden jälkeen tarkistaa asia :D Itestäni tiedän, että sen verta on ollut muita että tiedän oman ukkoni olevan minulle se paras!
 

Yhteistyössä