Kuinka nopeasti ajokortin nopeimmillaan saa?

  • Viestiketjun aloittaja autokouluunko...
  • Ensimmäinen viesti
autokouluunko...
Eli, jos kaikki menee nappiin, mikä on lyhyin aika autokoulun aloittamisesta ajoluvan saamiseen? En tarkoita nyt ihan päivälleen, mutta jotain summittaista aikaa?
 
"vieras"
riippuu ihan miten saat ajo- ja teoriatunnit soviteltua, ennakoiva, taloudellinen vai mitä siellä nykyään onkin muiden lisäksi + inssi+kirjallinen. Muista lääkärintodistus.

Helpommin saat vastauksen soittamalla lähiautokoulut läpi ;)

Mä ajoin 1,5 kk mutta silloin ei ollut noita muita extra-pakollisia kursseja, pimeän ajo oli ainoa.
 
veikkaisin
luulisin että joku kuukaus kaks.. riippuu ihan siitä miten usein voi ottaa ajotunteja ja miten ko. koulussa on teoria tunnit jaettu.. minulla mení kolme kuukautta, mutta ensimmäinen inssi ei mennyt läpi, joten jouduin ottamaan lisäajotunteja (ihan turhaa rahastusta)
 
"kalle"
Ja siinä menee jo pari kolme viikkoa kun teoria kokeen ensin suorittaa hyväksytysti ja lupa paperit voi laittaa menemään eteenpäin kun teoria on suoritettu. Ei sitä kannata kuukaudessa suorittaa, ei kerke sisäistää kaikkea opittua kunnolla.
 
"miuks"
[QUOTE="kalle";24084466]Ja siinä menee jo pari kolme viikkoa kun teoria kokeen ensin suorittaa hyväksytysti ja lupa paperit voi laittaa menemään eteenpäin kun teoria on suoritettu. Ei sitä kannata kuukaudessa suorittaa, ei kerke sisäistää kaikkea opittua kunnolla.[/QUOTE]

Mulla varattiin heti ajokoe kun teoriakokeesta poistuin ja ajan sain samalle viikolle. Lupapaperit meillä piti laittaa menemään jo ennen teoriakoetta. Sinne vain tuli lisäruksi kun teoriat meni läpi.
 
häh
luulisin että joku kuukaus kaks.. riippuu ihan siitä miten usein voi ottaa ajotunteja ja miten ko. koulussa on teoria tunnit jaettu.. minulla mení kolme kuukautta, mutta ensimmäinen inssi ei mennyt läpi, joten jouduin ottamaan lisäajotunteja (ihan turhaa rahastusta)
Ai turhaa? jos inssisetä on sitä mieltä että et ole valmis liikenteeseen niin silloin tarvitset lisätunteja.
Autokoulu tarvitsee rahaa mm. bensaan, opettajien palkkaan, auton huoltoihin, auton vakuutusmaksuihin ja veroihin. Joten ilmaiseksiko olisi pitänyt saada?
Itsekin sain 2 lisätuntia ja sitten meni inssi läpi.
 
hmh
No eihän se puoliso teorioita voi pitää. :D Pakko käydä autokoululla.
Ja lisäksi poliisilla kesti mulla 4 viikkoa ennenkuin saivat käsiteltyä mun ajokorttihakemuksen jonka vein jo autokoulun alussa sinne. (kuvat, terv.tokarin). Yleensä parissa viikossa tosin menee.
 
Siis ainakin 10 vuotta sitten meni niin, että opetusluvalla ajeltiin ja "pidettiin" (luettiin sitä kirjaa ja ajaessa kinasteltiin) teoriatunteja tietty määrä, jonka jälkeen mentiin sinne kirjalliseen kokeeseen ja sit inssiin.
 

Yhteistyössä